Aviseringar
Rensa alla

Sne rygg?


Ämnesstartare

Jag var hos skolsyster och hon sa till mig att min ryggrad är sne och man ser det framifrån också, vet någon utav er som läser detta vad som händer när man han en sne ryggrad ? 🙂 trevlig lördag


   
Citera
Ämnesetiketter

Skolios borde väl ha upptäckts innan?


   
SvaraCitera

Min rygg lutar med fyra grader (när jag är böjd för det är så de mäter den), det är inte värsta grejen.

Skolsjuksköterskan borde kanske inte säga så och det syns kanske inte ens utan att hon säger så för att vara elak, who knows.

JAg har sv... och jag tycker att min kropp är konstig för formen då jag har stor... äh ni får inte veta hur jag ser ut Glad jag tänkte säga först men nu håller jag det hemligare mohahaha Cool


   
SvaraCitera

isola:
Skolios borde väl ha upptäckts innan?

Många upptäcker skolios hos skolsköterskan


   
SvaraCitera
Kudhos

isola:
Skolios borde väl ha upptäckts innan?

få personer som får det undersökt för de flesta märker det inte.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:
Min rygg lutar med fyra grader (när jag är böjd för det är så de mäter den), det är inte värsta grejen.

Skolsjuksköterskan borde kanske inte säga så och det syns kanske inte ens utan att hon säger så för att vara elak, who knows.

JAg har sv... och jag tycker att min kropp är konstig för formen då jag har stor... äh ni får inte veta hur jag ser ut Glad jag tänkte säga först men nu håller jag det hemligare mohahaha Cool

Stor kuk?


   
SvaraCitera

Ingefära:

Stor kuk?

Löl nä, eller jag vet inte jag bryr mig inte heller om den är stor eller ej. Den är inte liten.
Det här är ett ämna jag inte vill prata om så jag vore tacksam om vi avslutade detta här.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Löl nä, eller jag vet inte jag bryr mig inte heller om den är stor eller ej. Den är inte liten.
Det här är ett ämna jag inte vill prata om så jag vore tacksam om vi avslutade detta här.

Om den inte e liten e den stor


   
SvaraCitera

Ingefära:

Om den inte e liten e den stor

Men det finns ju mitt i mellan också men vem bryr sig, låt säga att den är stor så blir alla nöjda och glada Galen haha... no one cares!!!! JAg vill inte prata om min genitala del mera.

Det där med mitt i mellan . Om en person är 120cm lång är personen kort om personen är 150cm lång är personen mitt i mellan och om personen är 180cm lång är personen lång som ett exempel.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Men det finns ju mitt i mellan också men vem bryr sig, låt säga att den är stor så blir alla nöjda och glada Galen haha... no one cares!!!! JAg vill inte prata om min genitala del mera.

Det där med mitt i mellan . Om en person är 120cm lång är personen kort om personen är 150cm lång är personen mitt i mellan och om personen är 180cm lång är personen lång som ett exempel.

150 är väldigt kort


   
SvaraCitera

Kudhos:

få personer som får det undersökt för de flesta märker det inte.

jaha trodde att det märktes redan på bvc


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:
Min rygg lutar med fyra grader (när jag är böjd för det är så de mäter den), det är inte värsta grejen.

Skolsjuksköterskan borde kanske inte säga så och det syns kanske inte ens utan att hon säger så för att vara elak, who knows.

JAg har sv... och jag tycker att min kropp är konstig för formen då jag har stor... äh ni får inte veta hur jag ser ut Glad jag tänkte säga först men nu håller jag det hemligare mohahaha Cool

vad har din kuk med din rygg att göra :S


   
SvaraCitera

Kuken är väl slutet på ryggraden? :s


   
SvaraCitera

en del kan få väldigt ont i ryggen. tror det kan vara bra att gå till en sjukgymnast för att få rehabövningar så du kan stärka upp musklerna kring ryggen för att undvika att få ont (det är så de jag känner som har skolios har fått göra)


   
SvaraCitera

isola: Skolios borde väl ha upptäckts innan?

Jag vad nog typ 13 då jag fick veta att jag har skolios. Men det är lindrigt och har inte gett mig några besvär vad jag vet.


   
SvaraCitera