Aviseringar
Rensa alla

Sneade på hasch


Ämnesstartare

Okej, sååå behöver få svar på detta, vad de va som hände ens. Jag skulle alltså röka hasch med en kille jag höll på med, de va andra gången. Men den här gången tog jag lite för många bloss.

Först tappade jag känseln i benen påväg hem och det pirrade i hårbotten. Jag sa det till honom och vi skrattade åt det. Vi kom in och allt snurrade för mig, rejält. Jag la mig ned och han jag höll på med ville hålla om mig men ja tyckte det var obehagligt så jag gick in i köket och tillbaka. Jag satt på sängen och alla väggar snurrade. Jag somnade liksom till med blicken och det blev svart till och från som det brukar kunna bli i filmer.

Mina kroppsdelar försvann och jag trodde dom gick upp i rök så att försäkra mig om att dom fanns kvar spände jag på armarna och skakade dom. Jag trodde jag skulle dö, jag var övertygad om det. Jag frågade killen när det skulle vara över, han sa snart. Jag la mig ner för att vila, men han sa att jag skulle dö om jag somna, så jag fick total panik. Jag ville inte dö. Han gick till köket. Jag låg kvar. Allt var tyst, och jag såg blixtar i mitt huvud och en bergodalbana som jag åkte i om och om igen. Jag hörde kranen sättas igång och det ekade i mitt huvud som om vattnet var bredvid mitt huvud fast än jag låg i mitt sovrum. Killen jag var med var i bättre tillstånd, han kunde iaf gå och prata. Men jag trodde han ville mig illa, så jag låg och väntade på honom att ta kniven från köket och hugga mig. Han gjorde karatesparkar i luften? Jag kunde knappt tänka, men allt jag visste var att det var nån inuti mig som skrek att jag skulle försöka fortsätta leva.

Jag tog mig upp och gick in i köket för att dricka vatten. Jag satt på golvet och drack små klunkar. Jag kunde knappt svälja, jag hörde vattnet åka från min hals ända ner till magen, det ekade. Jag gick och la mig i sängen igen. Där blev allt fuckat. Jag kände inte ens längre min tunga, mina fingrar eller något. Jag försökte lyfta något men jag var förlamad. Killen var bekymrad. Han skulle gå, klockan var typ 21.00. Han säger att jag måste kliva upp och låsa efter honom. Jag kliver upp och sätter mig på huk. Jag spyr, om och om igen. Vatten. Jag spyr minst 20 gånger, det bara rinner. Han går och jag lägger mig igen. Jag spyr flera gånger om. Jag somnar och vaknar igen klockan 06 och är normal igen och skulle på skolan. Jag var dock chockad av att jag ens levde.

När jag snackade med killen dagen efter sa han att han var säker på att jag skulle dö, och han oroade sig för att han var den sista som var med mig den kvällen.

Efter det har jag rökt igen utan att sneat så rejält, men jag undrar hur fuck det kunde hända och vad som ens hände?


   
Citera

Du rökte alldeles för mycket, + kanske blodsockerfall och så


   
SvaraCitera

Hur mycket rökte du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisalotta:
Hur mycket rökte du?

Vi delade på en joint han hade, kke 7,8 bloss? Å liksom de va 4 månader sedan jag rökte innan de, plus att ja inte ätit nå på hela dagen eller dagen innan


   
SvaraCitera

ellisen0009:

Vi delade på en joint han hade, kke 7,8 bloss? Å liksom de va 4 månader sedan jag rökte innan de, plus att ja inte ätit nå på hela dagen eller dagen innan

Hände säkert för att du inte hade käkat. Har aldrig upplevt det och tar mer bloss än 7-8. 


   
SvaraCitera

Haschpsykos


   
SvaraCitera

Maymay:
Haschpsykos

hehe, nice meme

Var det utblandat med tobak? Vet inte om det är nikotinet eller vad det är men det kan man bli jävligt illamående av om man inte är van.


   
SvaraCitera

Tickstart:

hehe, nice meme

Var det utblandat med tobak? Vet inte om det är nikotinet eller vad det är men det kan man bli jävligt illamående av om man inte är van.

Tror det är något med att man får i sig för högt THC värde eller vafan det nu heter.


   
SvaraCitera

Vilken jävla kille som ba lämnar dig när han tror due döende... efterbliven som inte heller vet att man inte dör av hasch...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

hehe, nice meme

Var det utblandat med tobak? Vet inte om det är nikotinet eller vad det är men det kan man bli jävligt illamående av om man inte är van.

Är van med nikotin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SthlmsBruden;)):
Vilken jävla kille som ba lämnar dig när han tror due döende... efterbliven som inte heller vet att man inte dör av hasch...

Aa usch har lämnat honom 


   
SvaraCitera

låter som en duchebag som inte bryr sig och förmodligen blev du lite ¨för hög¨ (händer mig ibland) men de ba försöka ta det lungt, Den var förmodligen utblandad med tobak och det var nikotiner som fick dig att spy jag har vart med om med kompisar som har spytt av snus och ciggaretter förut


   
SvaraCitera

du borde inte röka hasch heller det är sämre/värre än vanligt gräs (Grönt/Brunt) hasch är mera kemikalier i och är inte lika naturligt.


   
SvaraCitera

Maymay:

Tror det är något med att man får i sig för högt THC värde eller vafan det nu heter.

den här killen har koll


   
SvaraCitera

Tickstart:

den här killen har koll

Absolut, har aldrig rökt på dock. Btw jag gillar din profilbild.


   
SvaraCitera