Aviseringar
Rensa alla

snella hjälp miG!!!!!!!!


Ämnesstartare

när jag ska ladda ner något, vad som helst, från piratebay så "kommer" inte det ner till torrent utan programmet limewire öppnas och hamnar istället i den lilla nedladdningsrutan.

Någon som vet hur man "kopplar på" torrent, eller hur man löser detta??

jag gjorde en gissning och avinstallerade hela limewire och trodde det automatiskt skulle komma till torrent.... men icke.

snella hjälp migg[cry]


   
Citera
Ämnesstartare

ladda ner det på skrivbordet högerklicka på det och välj öppna med sen väljer du det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaboom_hihi:

ladda ner det på skrivbordet högerklicka på det och välj öppna med sen väljer du det

kaboom_hihi:

ladda ner det på skrivbordet högerklicka på det och välj öppna med sen väljer du det

fan tack så jättemycket![smile] men finns det ingen mer permanent lösning som gör så att limewire automatiskt öppnas?(, som det var förut alltså)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yesyesknark:

fan tack så jättemycket![smile] men finns det ingen mer permanent lösning som gör så att limewire automatiskt öppnas?(, som det var förut alltså)

i firefox väljer du bara öppna med och sen kryssar du använd alltid detta program


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaboom_hihi:

i firefox väljer du bara öppna med och sen kryssar du använd alltid detta program

förlåt, firefox?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yesyesknark:

förlåt, firefox?

använder du internet explorer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaboom_hihi:

använder du internet explorer

japp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yesyesknark:

japp

ok då kan ja inte hjälpa dej mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaboom_hihi:

ok då kan ja inte hjälpa dej mer

okej men det löste ju sig ändå, tacktack![love]


   
SvaraCitera

Byt till firefox? Eller högerklicka på torrentfilen välj öppna med och sen torrentprogrammet och kryssa i rutan "Öppna alltid med detta program".


   
SvaraCitera

yesyesknark:

när jag ska ladda ner något, vad som helst, från piratebay så "kommer" inte det ner till torrent utan programmet limewire öppnas och hamnar istället i den lilla nedladdningsrutan.

µTorrent?
Gå in på "preferences" - "general", klicka på "associate with torrent files".
Nu bör uTorrent öppnas när du laddar ner torrents 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

µTorrent?
Gå in på "preferences" - "general", klicka på "associate with torrent files".
Nu bör uTorrent öppnas när du laddar ner torrents 🙂

uuuuh, schysst. jag orkar inte göra det nu, men ska klart göra´t.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera