Aviseringar
Rensa alla

sniffa ipren


fffff5
Ämnesstartare

får man nåt rus av o sniffa ipren?SkeptiskSkadeglädje


   
Citera

nej


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

Överdos av paracetamol ger skador på levern och nej man blir fan inte hög av det Tardig


   
SvaraCitera

Hahahaha nej


   
SvaraCitera
Kudhos

MarcusKing:
Överdos av paracetamol ger skador på levern och nej man blir fan inte hög av det Tardig

Ipren har inte ens paracetamol


   
SvaraCitera

Nä, gjorde i högstadiet på rast. Blödde en jävla massa näsblod vill jag minnas. 

Man blir heller inte hög av att sniffa "spån" av suddgummi, blyerts eller torkad redbull på ett papper som smulas ned... fråga ej vad vi höll på med, har inget svar själv.


   
SvaraCitera

Graavgardspsalm:
Nä, gjorde i högstadiet på rast. Blödde en jävla massa näsblod vill jag minnas. 

Man blir heller inte hög av att sniffa "spån" av suddgummi, blyerts eller torkad redbull på ett papper som smulas ned... fråga ej vad vi höll på med, har inget svar själv.

Fniss


   
SvaraCitera

Kudhos:

Ipren har inte ens paracetamol

Skitsamma, samma skit. Mycket glad


   
SvaraCitera
Kudhos

Graavgardspsalm:
Nä, gjorde i högstadiet på rast. Blödde en jävla massa näsblod vill jag minnas. 

Man blir heller inte hög av att sniffa "spån" av suddgummi, blyerts eller torkad redbull på ett papper som smulas ned... fråga ej vad vi höll på med, har inget svar själv.

Gick vi i samma klass? Jag sniffade inget men andra i klassen gjorde det. Vet inte vad de hade tänkt sig med att sniffa sånt hahaha


   
SvaraCitera

snipra iffen


   
SvaraCitera

kudhos: haha! kanske i våra förra liv... gick i stöpenskolan och gjorde du det också är det rött sjukt 😉 har inte minne av alla classm8s så chansen finns ju 8)


   
SvaraCitera

MarcusKing:

Skitsamma, samma skit. Mycket glad

Lol. Paracetamol som finns i ex. Alvedon påverkar levern. Ibuprofen (den verkande substansen i Ipren) påverkar njuren/njurarna.

Rätt ska vara rätt!Icke! Blink


   
SvaraCitera
torg1

varför i hela friden skulle man sniffa ipren när det finns annat man kan bruka som man vet man får effekt av


   
SvaraCitera

Kudhos:

Ipren har inte ens paracetamol

Tänkte precis säga det


   
SvaraCitera