Aviseringar
Rensa alla

Snigeldagboken


Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHH lovely [love]


   
SvaraCitera

Kära singeldagbok

Livet som singel är helt okej. Det enda jag saknar just nu är närhet[cute]


   
SvaraCitera

Kära Snigeldagbok

Jag önskar jag kunde uppleva den där kvällen igen för en vecka sedan.
Med den sköna snubben som hjälpte mig köpa en sexleksak. Bjöd mig på gulasch soppa, gav mig bra råd om sex. Förklarade han hade fyra flick vänner och dejtade samtidigt. Åhh jag är en snigel som saknar hans dirty talk på spårvagnen. Det porriga härliga sexet. Och när jag hade oralsex med dildo leksaken i hans famn. Han döpte dildon till knulf.
Sova i hans famn. Sedan det sista han gjorde var att ta min hand, dra mig till sig, kyssa mig, ta hand om dig, vi hörs.

Åhh,,, jag är en snigel som önskar det fanns fler sådana gentlemän.
och fortsätter det eviga letande efter en liknande variant samtidigt med min härliga slemiga spår av feromoner.
puss o kram


   
SvaraCitera
jonta

Hej snigeldagbok

Jag är fortfarande singel

Hejdå!


   
SvaraCitera

hej jag vill bara tala om för Er att Ni: suger


   
SvaraCitera

mvh schlook


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej snigeldagbok

Jag kanske har ett förhållande nu? Förstår inte hur jag ska veta om det är ett ja eller nej. [tired][tired]

Dessutom, välte jag nyss ner min blommkruka så det ligger jord över hela mitt golv. Orkar inte leta efter dammsugaren .. poor me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera

Hej Snigeldagboken.

Jag är också snigel... och jag börjar sakna ett förhållande igen. det gick över ett tag. Dessutom saknar jag sex också. Me, myself and I...


   
SvaraCitera

Kära Snigeldagboken.

Idag försökte jag få igång en konversation med en tjej som är rätt fräsch. Det slutade med kallprat. Inte kul


   
SvaraCitera

Kära Snigeldagboken!
Jag tycker inte om sniglar, dom är äckliga.


   
SvaraCitera

Hej Snigeldagboken.

Pratade med en söt tjej som hade en liten gullig pudel när jag var ute med hunden. Snackade lite om hundar, skämtade lite och sånt, hon frågar mig var jag bor, verkar lite trevlig helt enkelt [blush]
Sen utbyter vi avskedfraser och hon går in till sig. Jag kommer på att jag inte har presenterat mig eller nånting och vet nu bara var hon bor och vad hennes pudel heter (Tek eller nåt) och känner mig jättedum.
Vill checka läget för hon var ju söt men vill inte verka stalker [sad]
Har inte sett henne på ett par dar och jag har ändå försökt att ta ut hunden vid samma tid som jag träffade henne typ men har bara haft otur [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej snigeldagboken

är allmänt trött och har deppat hela dagen.

Hejdå


   
SvaraCitera