Aviseringar
Rensa alla

SNIGLAR[mad][mad][mad]


Ämnesstartare

HATAR detta djur? vf finns de överallt? så JÄVLA ÄCKLIGA är de, skulle typ DÖ om jag trampade på en[mad] kan ingen ba trolla bort dom?[mad]


   
Citera
Ämnesstartare

Gillar sniglar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är en snigel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÅH BÄSTA TRÅDEN NÅGONSIN [love][love]

Här är det sniglar FAN ÖVERALLT!! Och jag får panik varenda jävla gång de dyker upp framför fötterna!!! Det finns helt ärligt inget vidrigare.

Såg nå medel man kan hälla i sin trädgård om man har en som gör att de kryper tillbaka till sina hem och dör av svält [badgrin][badgrin] Hade använt om jag haft en trädgård. Nu duger salt och tänger lika bra [badgrin] Inte för att jag någonsin skulle vilja vara så pass nära så jag skulle kunna använda en tång på dom. FYFAN!!!

Vill bara vakna en dag och kunna gotta mig med tanken att de inte finns längre [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inget emot vanliga sniglar med hus samt skogssniglar. Mördarsniglar dock är riktigt jävla vidriga. Brukar trampa ihjäl dem så fort jag ser dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapzap:

ÅH BÄSTA TRÅDEN NÅGONSIN [love][love]

Här är det sniglar FAN ÖVERALLT!! Och jag får panik varenda jävla gång de dyker upp framför fötterna!!! Det finns helt ärligt inget vidrigare.

här med!!!!! så himla äckliga är de. + kan typ inte springa längre pga måste i så fall lägga all mitt fokus på att titta ner i marken så man inte råkar trampa på de[sad]

och varje gång jag trampar på en liten sten eller nåt så det låter lite som att något krasar får jag typ en hjärtattack pga tror att det är en snigel[cry]

Zapzap:

Vill bara vakna en dag och kunna gotta mig med tanken att de inte finns längre [cry][cry]

håller med helt!!! så underbart det vore[love]


   
SvaraCitera
Lounge

clickclack:

Mördarsniglar dock är riktigt jävla vidriga.

började tycka att dessa var söta efter en vände sig om och glodde på mig.. var gulligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Gillar sniglar!

nej du gillar att snigla, inte samma sak[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

nej du gillar att snigla, inte samma sak

Brukade ta in sniglar och ha som husdjur [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Brukade ta in sniglar och ha som husdjur [sad]

trodde först att du ba skojade för att vara läskig, men kom sen på att det faktiskt känns som något du skulle kunan göra på riktigt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

nej du gillar att snigla, inte samma sak[no-no]

[bigsmile]

Ibland ser man hur de ligger och parar sig på gångvägar. Det är sött.


   
SvaraCitera

På marken stör de väl ingen! Var glad att vi inte har kvar såna här straff i detta land.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker synd om dem. Tycker synd om alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

trodde först att du ba skojade för att vara läskig, men kom sen på att det faktiskt känns som något du skulle kunan göra på riktigt

Gary hette han [blush]


   
SvaraCitera