Aviseringar
Rensa alla

Snökaos i stora delar av Europa!


New York City:

Skånigarna tar snön på allvar och är rädda för snö/is som folket här i USA.Norrlänningarna är ju vana vid extrema snöfall och extrem kyla.. det är inte vi!

Skåningarna och amerikanarna har väl en gemensam faktor, de är båda helt jävla invalida på alla tänkbara sätt.

Anledningen varför allt fuckar ur i USA när det kommer snö är för att ingen tänker på att det kan vara bra att köra lite saktare när det är halt ute.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Anledningen varför allt fuckar ur i USA när det kommer snö är för att ingen tänker på att det kan vara bra att köra lite saktare när det är halt ute.

Tänk på att i USA har vi inga vinterdäck, och folk kör väldigt sakta när det snöar ute.

Men det som är bra i USA är att vi har "snowdays", vilket betyder att skolorna blir stängda så fort man hör på nyheterna att vi får en snöstorm, och att alla jobb och sånt blir också stängda för det mesta.
Det är omöjligt att ta sig ut på vägarna vid en snöstorm, så därför är det en helt död dag här i USA.

Men som sagt i vissa ställen i allra Norra USA där det är vanligare med mycket snö är folk mer vana vid det.


   
SvaraCitera

ser d ut som om ja bryr mig lr??


   
SvaraCitera

snåljåp:

skulle flyga till holland igår, men det var tydligen för snöigt så de skickade hem oss.. osh så snackar man om global uppvärmning..

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

cpbild

va?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

New York City:

Du behöver nog göra mer undersökning om global uppvärmning.

jaha, sorry da , jag trodde uppärmningen hade nått att göra med att det faktiskt skulle bli varmare!


   
SvaraCitera

snön är fin


   
SvaraCitera

snåljåp:

va?!

Tack för att du bevisar min poäng utan att jag behöver anstränga mig [love]


   
SvaraCitera

New York City:

Tänk på att i USA har vi inga vinterdäck, och folk kör väldigt sakta när det snöar ute.

Jag känner personligen folk som åker runt i hela USA och köper hem veteranbilar. Om jag ska vara ärlig väger deras ord tyngre än en användare på ett forum som verkar vilja ha samlag med frihetsgudinnan.

Förr hade vi inte vinterdäck i Sverige heller, men folk hade vett nog att tänka till lite.


   
SvaraCitera