Aviseringar
Rensa alla

Snoppen, panik


Ämnesstartare

Hej, jag tänker gå rakt på sak med lite berättelse.För tillfället är jag 15 år och allt går bra i puberteten, nästan, min penis och testiklar har inte växt sedan jag var 11 (säkerhet säger vi 12år) och efter som jag har fått hår överallt på väg till skäggstubb, men inte det där nere? Detta har inte varit något problem men sen jag har blivit längre och större och allt växer utan det( det har typ stannat upp?!?) så är detta en desperation
Jag har sökt och kollat på internet med jämna mellanrum men aldrig hittat något liknande och om det skulle vara så så är det bara "gå till skolsköterskan" vilket jag tänker göra nu till skolstart om inget händer. PS jag fick hur på snoppen när jag var 12-13 ( hela 2-3 år sedan?!)
Vill helst ha hjälpande kommentarer och inte , du är bara 15 det kommer växa. Vid intresse kan jag utveckla ennu mera, tack (:


   
Citera

chilla, du utvecklas till 20 års åldern


   
SvaraCitera

Det är verkligheten, du kan inte göra så mycket. Ta det lugnt, du behöver nog inte din snopp alldeles än ändå.


   
SvaraCitera

Vi utvecklas alla olika fort. Ta det lugnt bara. Det kommer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för svaren, men när jag idag såg att min var nästan lika liten som en 10 åring. Då blir det andra tankar i hjärnan än att den kommer växa. Får vänta och hoppas på det bästa då, tack <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en fråga till? Har märkt att jag har små prickar på penis roten som är nästan som fräknar fast i hudfärg? Grejern är den att jag haft det sedan jag var mindre och nu böjar det sprida sig på undersidan av penisen? Någon som vet vad detta är?


   
SvaraCitera