Aviseringar
Rensa alla

Snoppfråga till tjejer.


Ämnesstartare

Mmm.. och skönare.


   
SvaraCitera

Oooh du ska bara veta vad jag har varit med om. Mmmmmh. Omkrets asso. Gick inte in i munnen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tramsnisse:

Alla vetenskapliga resultat tyder på att det är antalet Newton man har i kuken som faktiskt är det som spelar roll. Newton = Derivatan av: Massan gånger MPS (meter per sekund)

Haha, den va bra! Det gäller mer en m/s t.ex. form,storlek och teknik

Ni killar som har det tjatet om att storleken inte har någon betydelse har små snoppar och tjejer som säger det har en kille med liten snopp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker också om stort. Men hade man verkligen gillat killen bryr man sig inte ju..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Toofft:

Jag tycker också om stort. Men hade man verkligen gillat killen bryr man sig inte ju..

Ja det är sant, vi har ju den egenskapen att vi kan se bortom det. Men inte killar.


   
SvaraCitera

koriander:

Men inte killar.

Ursäkta mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelar storlek egentligen roll, finns killar med små som gör det skönare än killar med stor, men ärligt föredrar jag normal mot det stora hållet. Men vet bara killen vad han håller på med är jag nöjd [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koriander:

Ja det är sant, vi har ju den egenskapen att vi kan se bortom det. Men inte killar.

What?! Om man gillar en brud så skiter man väl i om allt om vad som är sexigt och sånt för man tycker ändå att tjejen är sexig... Jag blir iaf förblindad av kärlek...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Ursäkta mig?

Rhous:

What?!

Sorry, jag har nog läst för många trådar som de mest ignoranta killarna här på UM gjort.


   
SvaraCitera

koriander:

Ja det är sant, vi har ju den egenskapen att vi kan se bortom det. Men inte killar.

Dummaste jag hört... [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koriander:

Sorry, jag har nog läst för många trådar som de mest ignoranta killarna här på UM gjort.

Mm..Finns många idioter här på UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stora kukar är lätt skönare och snyggare!


   
SvaraCitera

koriander:

Vad föredrar ni? Liten, mellan, stor? Jag själv föredrar stor och tycker att det är mer estetisk tilltalande med den stor penis. Var ärliga 😉

Definiera stor,lite,stor[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja vil helst ha stora kukar ^_____^ men går ju bra me andra storlekar oxå förståsss [wink]


   
SvaraCitera

koriander:

Ja det är sant, vi har ju den egenskapen att vi kan se bortom det. Men inte killar.

Men ni lyckades visst inte komma undan löjliga fördomar [n]


   
SvaraCitera