Aviseringar
Rensa alla

Snor om UM:are - videoversion (inspirerad av Paseo)


Ämnesstartare

Fingerprints:
Alltså Sonia HjärtaHjärta
Detta gjorde min dag, tack snälla du! Självklart ska vi ses massor i sommar, vi måste åka till Uppsala och hälsa på Time! Och btw, haha när har du hört mig sjunga?!? 😀

Du har snappat när du sjunger! Och jag ba OMG vad fint! hahaha. fint att jag gjorde dig glad HjärtaRodnar


   
SvaraCitera

 Joråsattee

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget Namn: Du har snappat när du sjunger! Och jag ba OMG vad fint! hahaha.

Hahah, detta har jag glömt Mycket glad Men tack!


   
SvaraCitera
Paseo

asso tack. va snälla saker du sa. jag ler fortfarande. high five hihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså oj, mer bekräftelse än väntat, hemskt rart. det kan stämma, att vi har mer gemensamt. vi kanske får se till att ses nyktert i något sammanhang någon gång och ta reda på det. tack för alla komplimanger( och pussen:$)!

(det är kul att starta alla klipp samtidigt om man är trött)


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

haha, kul trend! jag vill Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja     


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lex_: vågar ej, det lär vara negativt.

vill du eller vill du ej, tycker inte det framgår. tolkade det som ett nej så har ej gjort en video men kan göra om du vill ändå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle kanske inte beskriva mig själv som gullig (fast det är väl en åsiktsfråga), men annars tycker jag att du var träffsäker och hygglig i ditt omdöme, så tack för det. Tänker oftast inte så mycket på att dela med mig av mig själv eller mitt privatliv, utgår från att ingen har något nämnvärt intresse för det ändå. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:
Skulle kanske inte beskriva mig själv som gullig (fast det är väl en åsiktsfråga), men annars tycker jag att du var träffsäker och hygglig i ditt omdöme, så tack för det. Tänker oftast inte så mycket på att dela med mig av mig själv eller mitt privatliv, utgår från att ingen har något nämnvärt intresse för det ändå. Rodnar

Heh, tror som sagt det kan ha att göra med att du alltid varit Snusmumriken-snubben för mig och jag tycker snusmumriken är jättegullig. Rodnar Kul att du kände igen dig i övrigt! 


   
SvaraCitera
Paseo

Zodd: tgår från att ingen har något nämnvärt intresse för det ändå.

jo jag har, skulle va kul om du ville dela med dig mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ååå va du fick mig att rodna haha Rodnar tack finis hihi detsamma 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd: utgår från att ingen har något nämnvärt intresse för det ändå. Rodnar

Paseo:

jo jag har, skulle va kul om du ville dela med dig mer

aaaaaaaaaaa precis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill också ha kommentar. Ta fram motorsågen!


   
SvaraCitera