Aviseringar
Rensa alla

Snuff Filmer


Ämnesstartare

Vet ni vad snuff är?
Då kan ni skippa några rader.

"Snuff" är en film eller bild av en döende person som blir torterad eller dödad, beroende på ifall det är en bild eller film. Bild heter Snuff Shot eller Snuff Pic medans film heter Snuff Film.
För att förklara det kort så är en Snuff film en film med en eller flera döende personer i. Misstolka inte detta för SAW eller Fredagen den 13e, åh nej!
Detta är riktig skit. Jävligt riktig. Så riktig så att ett liv försvinner varje gång en sån här film görs.

----- Slut på förklaring.

Jag var i skolan och jobbade i datasalen på ett SO projekt. Jag och en kompis skulle göra en film om ett märke te.x Apple, Microsoft, H & M och sen så skulle vi visa hela klassen filmen.
Hehe, tro inte att vi skulle göra en Snuff film.
Så, klassens clown a.k.a idioten som är god vän med min vän kommer till oss och säger att vi skulle gå in på en viss hemsida. STOPP!! Jag publicerar ABSOLUT INTE länken här. Den är jävligt sjuk och bör inte ses av någon av er. Jag gör er en tjänst och räddar era söta ögon nu.
Kort sagt: Sidan är en samling med sjuk snuff shots och snuff films.
Regissörer, kameror och "skådespelare" skjuter folk, hugger av armar till och med en film där dom gräver ner deras... föredetta skådespelare i gropar.
Jag blir såklart äcklad av hans intresse och puttar undan hans skärm mot honom.
Hans min slocknar som att jag ser ondska i honom.
Han säger åt mig att det är riktig cool skit.
Jag ser på honom och min kompis.
Min kompis beter sig som att inget har hänt.
Jag har kvar synen i en vecka...
Bara synen av den där stackars flickans syn när den svettiga, blodiga, sinnessjuka mannen kommer fram mot henne med pistolen.
Jag känner mig äcklad just nu.
Jag har mått såhär i ett halvår.
Tanken av att vissa äckliga fucking skithögar sitter och runkar av till detta... bara får mig att... jag vet inte...

Jag har ingen riktig fråga om det här.
Bara en.

Vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ehh, snuff görs väl inte i upphetsande syfte? Även om det säkert finns riktiga stolpskott som tänder på det.

Tycker det är hemskt att det finns och har som tur är aldrig sett något snuff.

När jag var yngre såg jag dock riktigt fucked up grejer på typ ogrish.com och liknande. Tyckte inte det var coolt men såg det väl som ett sätt att utmana sig själv. Har dock mycket svårare för sånt idag. Har alltid haft en stor empati men antar att den utvecklats mera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemsida? den kanske inte ens e äkta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror det enda botemedlet är att kolla på mer tills du blir immun[y]
Sedan kan du jobba som legosoldat i kongo och bli känd som "the white death" å casha in fett me stash[smile]


   
SvaraCitera
Zsasz

simommrt1:

Vet ni vad snuff är?

Ja.

simommrt1:

"Snuff" är.....

Dock så verkar du inte ha så stor koll på det, en snuff film är inte bara en film som visar när en person dör/dödas, utan det är en term för sådana filmer som görs ENBART för att tjäna pengar på att senare sälja den filmen, är det bara filmer som visar när någon dör, mördas, torteras eller har skadats gravt i en olycka (etc.) så kallas det "gore".

Jag kan nog säga redan nu att sidan du sätt är trickfilmat, visst, det hade kunnat vara en gore-sida, men då du säger att
"Regissörer, kameror och "skådespelare" skjuter folk, hugger av armar till och med en film där dom gräver ner deras... föredetta skådespelare i gropar."
så mistänker jag att så inte är fallet, falska snuff filmer finns det många av, japanerna är jävliga på det, för att inte tala om faktumet att än idag så finns det inga dokumenterade fall där det förikommit "äkta" snuff-filmer alls, FBI har försökt få fram ledtrådar på fall, men inga har hittats, visst, det kan säkert finnas någon riktig snuff film någonstans, men jag tvivlar på att du någonsin kommer att hitta den genom att bara surfa runt på internet, ännu mindre genom att söka på "snuff" för att hitta det.

Visst så kan jag erkänna titta på gore-filmer/bilder är ett makabert intresse, men det är fortfarande ett intresse, jag är personligen intresserad av det, men det är inget jag är överdrivet stolt över, det är väll som när man ser en överkörd katt/kanin/etc. vid vägkanten, det är konstigt, men man kan inte låta bli att titta bort, människans natur helt enkelt.


   
SvaraCitera

simommrt1:

Tanken av att

Jag mår också dåligt över sådant, har slutat tänka på det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äkta snuff finns inte


   
SvaraCitera

har sett ett antal avrättningar av knarkligorna i Mexiko, ingen trevlig syn kan man väl säga [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katamari:

ehh, snuff görs väl inte i upphetsande syfte?

Finns ju sådan porr [cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snälla, kan inte alla bara låtsas som att detta fenomen inte existerar? Om jag grubblade länge nog över det skulle jag ta livet av mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Om jag grubblade länge nog över det skulle jag ta livet av mig.

Ifall jag grubblade över det för länge skulle jag nog spela in mitt självmord.
Nej, jag är inte helt frisk, fast jag gillar att tänka på saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Finns ju sådan porr

Nej, det gör det inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dampade på två coola klasskamrater som satt och garvade åt sådant idag. Aldrig blivit så arg tror jag. Blir så oerhört äcklad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

"the white death"

detta var dock en finländsk prickskytt under finska vinterkriget


   
SvaraCitera

sjukt.


   
SvaraCitera