Aviseringar
Rensa alla

Snus !


spindelnätaren:

Tjejer ska inte snusa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronan portion eller granite, innan det blev dyrt så var det Ettan/General.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GÖTEBORGS


   
SvaraCitera

Tjejer ska in


   
SvaraCitera

Ja det var allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Babblo:

GÖTEBORGS


   
SvaraCitera

Jag snusar i dagsläget granit vit. Mycket snus för pengarna jämfört med till exempel general white 🙂 Om granit är slut så köper jag mig en kronan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köper aldrig snus själv, röker istället.. Brukar dock ta emot när någon bjuder på snus eller ibland be om det själv, snus can be nice sometimes. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

General portion[party]. eller en grovis


   
SvaraCitera

Gillar inte snus:/ Ciggaretter är mycket najsare då, ser inte så jävla äckligt ut[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

Gillar inte snus:/ Ciggaretter är mycket najsare då, ser inte så jävla äckligt ut[crazy]

Vit portion är inte äckligt!

trewqaz18:

General portion[party]. eller en grovis

[y]

Galvmeister:

general white
Dom har blivit mycket godare nu då dom fått svart lock[y]

General har blitt bättre, !

WeeSC:

Jag snusar i dagsläget granit vit. Mycket snus för pengarna jämfört med till exempel general white 🙂 Om granit är slut så köper jag mig en kronan.

Hur mycket kostar granit vit då? Snusar ju general vit men det blir så jädrans dyrt, så nu kör jag på kronan.


   
SvaraCitera

Rapé.


   
SvaraCitera

PollyPop:

Vit portion är inte äckligt!

Jo[crazy] I nykterttillstånd smakar det hemskt och vare sig man är nyker eller inte så ser det jäkligt skabbigt ut[shake] Är det små portioner så ä det väl inte så farligt iofs...Men tycker fortfarande att ciggaretter känns fräschare...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

Jo[crazy] I nykterttillstånd smakar det hemskt och vare sig man är nyker eller inte så ser det jäkligt skabbigt ut[shake] Är det små portioner så ä det väl inte så farligt iofs...Men tycker fortfarande att ciggaretter känns fräschare...

din åsikt! ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Tjejer ska inte snusa.

Det är ju sexigt.

Snusar vanlig general, lös&portion


   
SvaraCitera