Aviseringar
Rensa alla

Snus. Helt enkelt.


Fan vad äcklig du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Grattis!
Nää, varför inte svälja? :s
Men som emery sa, white är bättre.

ÅH NEJ, snusar du? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart du ska svälja det, det är ju gott. När jag snusar sånt där fånigt portionsnus brukar jag svälja hela snusen ibland när jag inte orkar slänga den


   
SvaraCitera
blum
 blum

topcat:

Man snusar för att få i sig nikotinet.. Spottar du när det rinner får du ju inte i dig något, eller iallfall mycket lite. Det är ju som att dra munbloss med cigaretter.

nikotinet tas väl upp genom slemhinnan? annars hade man ju fan kunnat köka snuset istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KKNDx:

du är typ p15?

g94 faktiskt

Dold text: gubbe på 94 bast om ni inte fattar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Klart du ska svälja det, det är ju gott. När jag snusar sånt där fånigt portionsnus brukar jag svälja hela snusen ibland när jag inte orkar slänga den

allvar eller på skoj?


   
SvaraCitera

det är förihelvete meningen att du ska svälja skiten, det är nikotin och därför du snusar.. eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svino:

allvar eller på skoj?

Blodigt jävla allvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kuken faller av om du sväljer för mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Blodigt jävla allvar

grr, hårding


   
SvaraCitera

varför skulle man inte svälja ;S inte fan går jag och spottar hela tiden när jag snusar , och tror inte andra gör det heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svino:

om snus rinner, är det lugnt att svälja det då? har en jävel under läppen nu som rinner och nu är det en sån där dag (som också är min födelsedag) då jag har som tvångstanke att svälja mitt saliv men då sväljer jag rinnet också? brukar ni göra det också? svälja rinnet asså

Man sväljer, ja, annars får man spotta hela tiden och då är man en tjej


   
SvaraCitera

tror du att liksom snusen letar sig in i tanköttet eller? klart du lär svälja för att få i dig nikotin


   
SvaraCitera

ere drogdebatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snus är droger.


   
SvaraCitera