Aviseringar
Rensa alla

snus


Ämnesstartare

varierar mellan granit och tre ankare.


   
SvaraCitera
pimpim

catch


   
SvaraCitera

hemma gjort lössnus fint som fan 🙂 men köper jag snus så blir de grovlös eller generallös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pimpim: catch

vilken sort?

tlaltecuhtli: varierar mellan granit och tre ankare.

vad smakar tre ankare?


   
SvaraCitera
pimpim

Patrick: vilken sort?

oftast white eucalyptus Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte regelbundet längre. Men då och då visst.
Och Ettan är det ultimata.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Probe Whiskey är fin men dyr har jag för mig, inte snusat på ett bra jävla tag, är tillbaka i cigarretternas underbara bolmiga värld.


   
SvaraCitera

Jag snusar för tillfället Knox White (jävla tantsnus, jag vet). Annars är det General Extra Strong som gäller, men har fått dra in på det för tillfället då jag är arbetslös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köpte kaliber vit men det vart inte så starkt. men smålands vit e go!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monokromt:
Jag snusar för tillfället Knox White (jävla tantsnus, jag vet). Annars är det General Extra Strong som gäller, men har fått dra in på det för tillfället då jag är arbetslös.

jag tycker att general extra strong är lite för mycket...

vanlig general portion duger för mig. Så sjukt gott snus. Speciellt efter man har ätit en god middag. 

vad säger ni om göteborgs rapé då? jag köpte lite nu till jul men har ej smakat än


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snusade vad heter det där med hästen... probe whiskeypåssnus ett tag i min ungdom. Smakade starkt skit så jag lade av det rätt snabbt. Innan dess hade jag testat några ggr av andra.
Nuförtin sysslar jag inte med sådant dock så detta var rätt onödig info.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner en som gör eget snus. Han är mycket dedikerad och får snusdosor av andra han diskar ur och använder till sitt hemmagjorda. Har dock aldrig smakat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte snusat "riktigt snus" på en månad idag, yiha. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Onico har man kört som "festsnus" med det är ju mer lördagsgodis typ. 


   
SvaraCitera

Patrick: vad säger ni om göteborgs rapé då? jag köpte lite nu till jul men har ej smakat än

Bästaste som finns! Rapés smaksnus är också det enda smaksatta man kan snusa utan att bli spyfärdig. Dock är det ju inget man kan hålla på med någon längre tid men trevligt ibland. 


   
SvaraCitera