Aviseringar
Rensa alla

Snus som smakar godis


Doniko
Ämnesstartare

Tjena

har snusat göteborgs rapè lingon i några år nu och känner att det är dags att byta sort till något i samma styrka eller mindre så jag sakta kan sluta vad kan ni rekommendera funderade på skruf tranbär eller något liknande men det ska varken bränna eller vara strong och helst white någon med tips? Ingen mint helst lakrits frukt eller något sådant vill att det ska smaka mycket godis eller nån frukt 


   
Citera
Ämnesetiketter
evene

Tror att det är dåligt med smaksatt snus som har mindre än 8-10 mg nikotin, annars brukar Jakobssons tillverka bra smaksatt snus men tror att det är mer än 10 mg nikotin i domRullar ögonen 

Annars så skulle du kunna köpa jakobssons mini, antar att det också är runt 10 mg nikotin men prillorna är ju mycket mindre så tar för givet att man får i sig mindre nikotinSkål


   
SvaraCitera
Doniko
Ämnesstartare

evene:
Tror att det är dåligt med smaksatt snus som har mindre än 8-10 mg nikotin, annars brukar Jakobssons tillverka bra smaksatt snus men tror att det är mer än 10 mg nikotin i domRullar ögonen 

Annars så skulle du kunna köpa jakobssons mini, antar att det också är runt 10 mg nikotin men prillorna är ju mycket mindre så tar för givet att man får i sig mindre nikotinSkål

Tack för svar!

grejen är att jag inte vill snusa över 8mg i nikotin för meningen är att jag ska skära ner men är skruf tranbär något du vet något om? Lika styrka? Smakar mer tranbär? Känner att det kanske går bättre om snuset smakar mer smak än själva snus smaken


   
SvaraCitera

Epok snus smakar godis. Finns lakrits, melon och mint. (Mint smakar mer tuggummi och bränner en del).


   
SvaraCitera

Fake snusBlink


   
SvaraCitera
evene

Doniko:

Tack för svar!

grejen är att jag inte vill snusa över 8mg i nikotin för meningen är att jag ska skära ner men är skruf tranbär något du vet något om? Lika styrka? Smakar mer tranbär? Känner att det kanske går bättre om snuset smakar mer smak än själva snus smaken

Har för mig att Skruf brukar ligga runt 8 mg nikotin dom meSkål


   
SvaraCitera
evene

SDniklas:
Fake snusBlink

Håller egentligen medSöt Men förstår när han menar att han vill att det inte ska smaka så mycket tobak pga att han vill slutaSkål


   
SvaraCitera

hockeypulver


   
SvaraCitera
Doniko
Ämnesstartare

evene:

Har för mig att Skruf brukar ligga runt 8 mg nikotin dom meSkål

Vet men smakar det mer tranbär eller smakar det ändå tobak?


   
SvaraCitera

De finns kapten de har många olika smaker som melon och sånt deras mini vit brukar ligga på 5mg i nikotinhalt


   
SvaraCitera
evene

Doniko:

Vet men smakar det mer tranbär eller smakar det ändå tobak?

Ingen aning, brukar inte snusa smaksatt så har inte testat den


   
SvaraCitera
Smilen

Catch Mint? Göteborg Rapé Lime?


   
SvaraCitera
evene

Inte Jung:
hockeypulver

Är du tokig? På tok för mycket nikotin


   
SvaraCitera