Aviseringar
Rensa alla

Snusa sig smal?


sofie_
Ämnesstartare

Har insett att jag verkligen inte kan äta  normalt mer än ett par dagar, men sedan blir mitt sug efter mat så jävla stort att jag helt blockerar alla tankar på att hålla mig ifrån onödiga kalorier. Så går jag och köper godis/chips/ glass eller äter dubbelt så stora portioner mat än vad jag egentligen behöver. Jag har inte blivit tjock ännu eftersom jag tränar väldigt mycket men jag märker att jag sakta börjar gå upp i vikt men hur jag än försöker sluta äta så är det helt omöjligt. Gråter Funderar till och med på att börja snusa för att byta ut mitt beroende? Jag är dum i huvudet eller hur men börjar tro att det är min enda utvägShockerad Hjälp och tips uppskattas, även övertalning om att detta är en dålig idé!!!


   
Citera
Ämnesetiketter

du borde gå till en ätstörningsklinik. 


   
SvaraCitera

Låter inte som en smart ideé...


   
SvaraCitera

försökte byta ut mitt hetsätande mot nikotin. fungerade inte. Fick bara en last till.


   
SvaraCitera

Byt inte ut ditt beroende till ännu ett problem.


   
SvaraCitera

det fungerar men det är inte en bra lösning jag tycker att du ska köpa fågelfrön eller tuggummi om du har sk oral fixation 


   
SvaraCitera

sofie_: Ja för fan jävla idiot


   
SvaraCitera

Nej, det är ingen dålig idé i den mån att det fungerar men hälsomässigt kanske det inte är så positivt för dig.

Sen vet jag en tjej som berättade att hon brukade sova med snus inne och vakna upp med hela kudden nerdregglad av snus och "diverse" (vad fan nu det var, vågade inte fråga) men om du skippar att ta det så långt är det väl ok


   
SvaraCitera

Puckad idé rent ut sagt 


   
SvaraCitera

det jag har gjort är att börja äta mindre och gå runt och va hungrig ist och nu har min matsäck krympt så jag orkar helt enkelt inte äta otroligt mkt mat.... 


   
SvaraCitera

Det kommer sluta med att du har två beroenden istället. Sedan är ju frågan om det verkligen är ett beroende som är ditt problem snarare än din inställning till mat såsom ätstört beteende osv. Vet såklart ej säger bara att kan vara så.


   
SvaraCitera

(Snusar, väger ändå 104kg.... heh)

Nää, men det låter icke bra. Skaffar dig ett till beroende till som sagt, nicht gut.


   
SvaraCitera