Aviseringar
Rensa alla

SNUSARE TITTA HIT


spket
Ämnesstartare

Tjena!

Jag diggar snus som fan, men hittar inte riktigt de jag vill ha... 

Vill ha ett snus som inte bränner under läppen, den ska ligga soft å chill, få lite smak då och då, å ba ha de gött. Jag gillar därav White snus men vet inte vilket märke jag ska ha. Vad tycker ni? Sålänge de inte bränner å fräter som fan e de lugnt. 


   
Citera
Ämnesetiketter
spket
Ämnesstartare

Vad tror ni om Lundgrens Norrland? Bränner stark snus mer bara för nikotinet? Tänker typ General one, som sagt ska inte bränna mycket alls


   
SvaraCitera

Du får väl testa lite olika och se vad som är bäst? 


   
SvaraCitera
spket
Ämnesstartare

PWr:
Du får väl testa lite olika och se vad som är bäst? 

Jo men tänkte om någon haft liknande önskemål och har tips på vad som kan passa, vet du? 


   
SvaraCitera

spket:

Jo men tänkte om någon haft liknande önskemål och har tips på vad som kan passa, vet du? 

Ne jag snusar inte så har ingen aning Mycket glad 


   
SvaraCitera
spket
Ämnesstartare

PWr:

Ne jag snusar inte så har ingen aning Mycket glad 

Ok:D


   
SvaraCitera
myten

Känns ju som Rape white mini skulle vara nått för dig. Jävligt små prillor men har ju lite smak och en gnutta nikotin i alla fall. 


   
SvaraCitera
spket
Ämnesstartare

myten:
Känns ju som Rape white mini skulle vara nått för dig. Jävligt små prillor men har ju lite smak och en gnutta nikotin i alla fall. 

Nänä inte mini... Tycker knox White va ganska go, brände inte mycket alls... Kanske finns nå liknande den? Hur är General White? 


   
SvaraCitera

Jag vill testa strawberry milk, undrar om vi har det i Sverige eller bara i japanska och koreanska, kinesiska serier. Just det, inte snus.. mjölk med jordgubbssmak. Låter jättehemskt men måste testa bara för de dricker det och vet vilken smak de gillar.. Rodnar


   
SvaraCitera

Ld kanske.


   
SvaraCitera
myten

spket:

Nänä inte mini... Tycker knox White va ganska go, brände inte mycket alls... Kanske finns nå liknande den? Hur är General White? 

Skulle väl säga att general white har en relativt stark smak för snus


   
SvaraCitera

I början brändes vilket snus som helst för mig, oavsett märke. Endast Oden´s produkter eller andra budget snus lyckas idag ta död min käft idag.

Ettan och General portion! har aldrig upplevt någon brännande känsla med dessa.


   
SvaraCitera
spket
Ämnesstartare

Kurtbosse:
I början brändes vilket snus som helst för mig, oavsett märke. Endast Oden´s produkter eller andra budget snus lyckas idag ta död min käft idag.

Ettan och General portion! har aldrig upplevt någon brännande känsla med dessa.

Yes ska prova! Vill inte bränna bort halva tandköttet, snusar bara varannan dag nån gång då och då liksom 🙂 


   
SvaraCitera
time
 time

spket:

Yes ska prova! Vill inte bränna bort halva tandköttet, snusar bara varannan dag nån gång då och då liksom 🙂 

Oavsett hur mycket du känner av att det bränns så fräts ditt tandkött och kommer att påverka din munhälsa på ett synligt sätt. Om du inte vill att det ska hända så snusa inte alls 🙂


   
SvaraCitera
evene

Snusa original om du inte vill att det ska brännas. Som någon annan skrev så kommer ingen snus att bränna efter ett tag förutom typ Siberia och odens. Vilket för övrigt är kärringsnus om du frågar mig.


   
SvaraCitera