Aviseringar
Rensa alla

snusfråga


Ämnesstartare

hej hörni. Jag har snusat till och från sedan början av februari. Någon om dagen blev det men inte överdrivet mycket. Hade en paus när det blev karantän och sedan snusade jag slut på en dosa sedan har jag inte snusat alls. Dock är jag rädd att tandläkaren kommer att märka det och varje gång jag är hos tandläkaren så är någon av mina föräldrar med. Kommer tandläkaren att märka det? och ifall tandläkaren märker något, kan jag skylla det på något annat än snus? är väldigt tacksam för svar 


   
Citera
Ämnesstartare

samma med sigg, har ni varit med om att en tandläkare har sagt någonting?


   
SvaraCitera

ja tandläkaren kommer märka detCool


   
SvaraCitera

Ja såklart en tandläkare ser om man snusar. Och nej, du kan nog faktiskt inte skylla på något annat. Kan du inte gå själv till tandläkaren?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Ja såklart en tandläkare ser om man snusar. Och nej, du kan nog faktiskt inte skylla på något annat. Kan du inte gå själv till tandläkaren?

mina föräldrar kommer tro att jag har något att dölja isåfall eftersom att de alltid följt med hela mitt liv och jag aldrig haft något problem med det då det är najs att få skjuts. Jag snusar inte längre dock så det kanske inte syns?
Mvh mbm  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har bara snusat typ 2-3 dosor så det är ju nte supermycket men syns det ändå?


   
SvaraCitera

Martinbaramartin:

mina föräldrar kommer tro att jag har något att dölja isåfall eftersom att de alltid följt med hela mitt liv och jag aldrig haft något problem med det då det är najs att få skjuts. Jag snusar inte längre dock så det kanske inte syns?
Mvh mbm  

Rätt säker på att det synd ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Rätt säker på att det synd ändå

har du varit i samma situation? eller liknande? eller har nån som du känner varit med om att en tandläkare har sagt nåt? mvh mbm


   
SvaraCitera

Martinbaramartin:
har du varit i samma situation? eller liknande? eller har nån som du känner varit med om att en tandläkare har sagt nåt? mvh mbm

En i min närhet är tandläkare.

Kan du inte bara man up och berätta för dina föräldrar att du snusar/snusade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

En i min närhet är tandläkare.

Kan du inte bara man up och berätta för dina föräldrar att du snusar/snusade?

eftersom att jag inte är 18 och mina föräldrar är väldigt emot sånt så är inte det ett bra alternativ för mig. Har den i din närhet som är tandläkare någonsin berättat om att hen ser det? 
mvh mbm


   
SvaraCitera

Tandläkare ser det, och där jag gick så fick man ibland frågan också. Men det enda jag kan säga är att du då har två alternativ, antingen så går du dit själv eller så får du bara hoppas det inte tas upp. Oavsett så kommer du nog få ta ansvar över valet att ha snusat. 


   
SvaraCitera

Martinbaramartin:

Har den i din närhet som är tandläkare någonsin berättat om att hen ser det? 
mvh mbm

Ja


   
SvaraCitera

Om du är rädd för det så borde du kanske inte snusa?


   
SvaraCitera

Skyll de på cigaretter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dillen17:
Skyll de på cigaretter

tack dillen

mvh mbm


   
SvaraCitera