Aviseringar
Rensa alla

Snusfylla ( går inte över? )


Ämnesstartare

Tjenare, tog min första snus för en vecka sedan.

Efter att jag tagit snusen började min kompis på skratta och sa att jag skulle bli snusfull. Jag brydde mig inte så mycket. Efter cirka 10-15minuter börjar jag må otroligt dåligt och springer på toa. Spyr dock inte.

När jag kommer hem mår jag förjävla dåligt och vill bara spy. Somnar och sover i några timmar. När jag vaknar mår jag fortfarande dåligt, men inbillar att det går över.

Nu har det gått en vecka och jag mår fortfarande illa. Har någon haft likadant? Kommer det gå över?


   
Citera
Ämnesetiketter

är du ett troll du eller?

"snusfull" - fyfan vad fult


   
SvaraCitera

Themuushu:

När jag kommer hem mår jag förjävla dåligt och vill bara spy. Somnar och sover i några timmar.

Haha vart samma för mig första gången, när jag hade vaknat mådde jag dock bättre. [crazy]

Themuushu:

Nu har det gått en vecka och jag mår fortfarande illa. Har någon haft likadant? Kommer det gå över?

Sök sjukvård! Sådär länge är inte nikotinet kvar..


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

"snusfull" - fyfan vad fult

HAHAHHAA


   
SvaraCitera

du e ba nojjig att du har fått en snuskpsykos, slappna av finns ingen risk!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

"snusfull" - fyfan vad fult

Nu var du allt roligt.


   
SvaraCitera

Themuushu:

Nu var du allt roligt.

rolig* [wink]


   
SvaraCitera

asså grisen ska ju börja pisstesta efter snusande på skolorna så watch the fuck out, dom ser snus i typ 11 månader efter att man har tagit det, var försiktig


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

"snusfull" - fyfan vad fult


   
SvaraCitera

Themuushu:

Nu var du allt roligt.

känner att du erbjuder tillräckligt med humor själv, det är lugnt. [wink]

Se upp med kontrollerna bara, var lugn. Ät mycket ägg så bränns det upp snabbare i kroppen.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

dom ser snus i typ 11 månader efter att man har tagit det, var försiktig

mmm är typ skitfarligt om man åker dit.. böter och avstängd från skolan o hela skiten. men om du dricker 10 liter vatten per dagen och är ute och springer massa så svettar man bort nikotinet.. om du börjar nu lär du vara helt snusfri om typ 4 månader isf för 11


   
SvaraCitera

Lounge fact:

mmm är typ skitfarligt om man åker dit.. böter och avstängd från skolan o hela skiten

Förbannade jävla EU-regler [n]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Förbannade jävla EU-regler [n]

mmm vet jävla klump han är som ens testade[crazy] orka springa och dricka vatten i flera månader och nojja över att bli avstängd[shake][shake] glad att jag ej är han asså


   
SvaraCitera

Lounge fact:

mmm vet jävla klump han är som ens testade[crazy] orka springa och dricka vatten i flera månader och nojja över att bli avstängd[shake][shake] glad att jag ej är han asså

det var enklare på vår tid, ja det kan ju bli svårt att resa utom EU också om man torskar.


   
SvaraCitera

[tard] is re[tard]ed


   
SvaraCitera