Aviseringar
Rensa alla

Snusfylla ( går inte över? )


dazed_and_confused:

det var enklare på vår tid, ja det kan ju bli svårt att resa utom EU också om man torskar.

mmm och man hamnar i ett belastningsregister som alla arbetsgivare i sverige har tillgång till :s


   
SvaraCitera

Lounge fact:

mmm och man hamnar i ett belastningsregister som alla arbetsgivare i sverige har tillgång till :s

Svenskt näringsliv drev väl igenom det i samband med Göteborgsrapékravallerna 2009 va? Och facket bara vek sig, jävla vindflöjlar. [mad]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Svenskt näringsliv drev väl igenom det i samband med Göteborgsrapékravaller 2009 va? Och facket bara vek sig, jävla vindflöjlar. [mad]

mmm [no-no] om det är rapé man har snusat så kan det bli dödsstraff


   
SvaraCitera

helt säker på att de va snus [rolleyes]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

mmm [no-no] om det är rapé man har snusat så kan det bli dödsstraff

Haha nu överdriver du väl men, dom tycker inte om det, i disciplinnämnden kanske man hamnar dock.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Haha nu överdriver du väl men, dom tycker inte om det, i disciplinnämnden kanske man hamnar dock.

ja, typ detsamma som dödstraff [crazy] håller tummarna för dig themuushu [love]


   
SvaraCitera

mm you go girl, stickin it to the man [cool]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

mm you go girl, stickin it to the man [cool]

va? [crazy] stickar ej


   
SvaraCitera

Lounge fact:

va? [crazy] stickar ej

mussush lr vafan han nu heter talar jag om dock, var inte så självupptagen kvinna :S


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

mussush lr vafan han nu heter talar jag om dock, var inte så självupptagen kvinna :S

HAHAHHA ska komma från rätt käft som inte ens kan anstränga sig att kopiera hans namn rätt för att du är så ivrig att kalla mig självupptagen bajshuve [love] men han e genus kille man gubbe


   
SvaraCitera

Lounge fact:

HAHAHHA ska komma från rätt käft som inte ens kan anstränga sig att kopiera hans namn rätt för att du är så ivrig att kalla mig självupptagen bajshuve [love] men han e genus kille man gubbe

därför det är kul att kalla honom girl fattar du väl? [blush]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

därför det är kul att kalla honom girl fattar du väl? [blush]

pffffffffft om jag var ultrafeminist nu skulle jag blivit JÄTTEARJ


   
SvaraCitera

nästan lite gulligt[rolleyes]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

soimpolite blev arg förut då jag använde när jag tilltalande henne i diskussion där hon argumenterade för att tjejer borde sluta klä sig så lösaktigt och anta ett mer viktorianskt 1800-talsmode, underhållning på hög nivå, får en lättare ironierektion bara jag tänker på det. [love]

tror du missade ett ord i början, fatta inte riktigt


   
SvaraCitera

Lounge fact:

pffffffffft om jag var ultrafeminist nu skulle jag blivit JÄTTEARJ

det är väl honom du ska bli arg på då om han blir stött av det, jag testar ju bara hans gränser liksom.


   
SvaraCitera