Aviseringar
Rensa alla

SNUSK GUBBAR!!


Ämnesstartare

Jag åkte tunnelbana med min tjej när det går på en gubbe på tåget sen går hon min tjej av vid slussen så säger gubben Hon gillar dig!! jag svarar ja det är min tjej. Gubbe: Hon vill knulla dig hårt! Jag : okej...
Gubbe: Jag skulle sätta på henne här och nu!! Jag : sköt dina egna grejer. sen blev han tyst och spiller utt all öl på golvet!! YAAY!!

Skriv din berättelse om snusk gubbar!!


   
Citera
Ämnesetiketter

snuskgubbar? [zzz]


   
SvaraCitera

Vill inte prata om det... [sad]


   
SvaraCitera

såg två nakna män i femtioårsåldern igår, i publiken till neurosis.


   
SvaraCitera

Assow jag bangade på att suwga honom. Han var en riktig snusk gubbe. Skägg stubb oh allt.


   
SvaraCitera

När jag var ute o traskade i skogen var det en gubbe som gick mot mej och började öppna gylfen, tänkte hjälp vad håller han på me, sen ställde han sig o pissade typ 2 meter framför mej, tyckte det var lite onödigt när han hade hela skogen till sitt förfogande, han såg väldigt glad ut oxå.


   
SvaraCitera

Ballong


   
SvaraCitera

[surprised]

Bluff:

ta hand om hans ettåriga dotter

[crazy]


   
SvaraCitera

Satt på tåget bredvid en snuskgubbe som helt plötsligt tar killen mitt i mot honom mellan benen innan han lämnar tåget, såg ut som killen skulle börja gråta. Skrattade nästan ihjäl mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Satt på tåget bredvid en snuskgubbe som helt plötsligt tar killen mitt i mot honom mellan benen innan han lämnar tåget, såg ut som killen skulle börja gråta. Skrattade nästan ihjäl mig.

Det där lät sjukt kul XD


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Satt på tåget bredvid en snuskgubbe som helt plötsligt tar killen mitt i mot honom mellan benen innan han lämnar tåget, såg ut som killen skulle börja gråta. Skrattade nästan ihjäl mig.

HAHAHAHA


   
SvaraCitera

men konstigt han blev ju sexuellt trakasserad [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera

När jag stod på mcdonalds med min kompis så stod det en äcklig gubbe bakom oss och flåsade oss i öronen och stod lite för nära kanske. Jag räknar honom som en snusk gubbe [sad]


   
SvaraCitera

Sluta skriva skit om mig[cry]


   
SvaraCitera

När jag jobbade på Silvan (danskt byggvaruföretag typ) så var där två skabbgubbar. När vi satt och käkade så började de prata om hur och var de skulle knulla sina fruar och massa sånt. ;S

Fick bland annat höra det här:

- Brudar är bra konstiga alltså. De kan pierca sig i pattarna, pierca sig i tungan, ja t.o.m. pierca sig i fittan. Men ska de ta den i röven blir det ett jävla liv på dem!


   
SvaraCitera