Aviseringar
Rensa alla

SNUSK SMS


Ämnesstartare

usch, jo såhär det..jag har ingen anning vad jag ska skriva för sms till min pojkvän.. Ingen idée utan allt jag skriver låter töntigt. Så därför vill jag gärna få förslag på vad jag kan skriva..
Jag är kåt på honom men vetefan vad jag ska skriva eller vad man kan skriva:S x')...


   
Citera

snusk med sms eller snusksms?


   
SvaraCitera

fattar ej


   
SvaraCitera

skriv "vad har du på dig?" så jävla fantasifullt


   
SvaraCitera

En bild säger mer än tusen ord


   
SvaraCitera

Godnatt och knulla gott [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så sant så ^^


   
SvaraCitera

säg typ

tjena baby, ja vill göra kaoz me dig. [wink] ja ska ta dig, ta din familj. ta din namn, efternamn, vem, efternamn... samma efternamn. alla på en gång. [love]


   
SvaraCitera
höna

"ÅÅÅÅ JA LÄNGTAR FETT MKT EFTER DIN STORA VACKRA ÅTRÅVÄRDA KUK"

loovar han blir fett kåt dåå


   
SvaraCitera

Är väl bara att skriva vad du känner och vad du skulle vilja göra. borde inte vara så svårt.


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

tjena baby, ja vill göra kaoz me dig. [wink] ja ska ta dig, ta din familj. ta din namn, efternamn, vem, efternamn... samma efternamn. alla på en gång. [love]

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

onlydreamer:

Jag är kåt på honom men vetefan vad jag ska skriva eller vad man kan skriva:S x')...

Sitter på sängen och blir genast våt av tanken på dej o din kuk som ja vill ha i mej [blush] måste byta lakan om dt fortsäter såhära.


   
SvaraCitera

lost_in_space:

Sitter på sängen och blir genast våt av tanken på dej o din kuk som ja vill ha i mej [blush] måste byta lakan om dt fortsäter såhära.

typiskt kvinnor, skall hålla på med hushållssysslor som ursäkt för att slippa hålla på med snusk[sad]


   
SvaraCitera

var riktigt snuskig men spela cool samtidigt, guys like it [smile]


   
SvaraCitera

Skit i vad alla andra tycker att du ska skriva, skriv vad du känner bara. Och kom ihåg att du inte bedriver någon smsservice för att kåta upp fin kille utan se till att få ut någonting av det själv också.


   
SvaraCitera