Aviseringar
Rensa alla

Snuskgubbar är dom allihopa!


Ämnesstartare

OBS en kopia!!

Solen började bli lägre, och det var dags att gå hem för dagen. Jag höll på att utbilda mig till massage och friskvårdsterapeut och hade nu kommit in på min tredje termin.
Vi höll på att lära oss massage och va nu ute på ett par veckors praktik.
Jag hade valt att lägga mina veckor hos en lokal massös i stan, lära mig av henne samt ta några egna kunder.

Johanna hette tjejen som ägde massagepalatset som jag praktiserade på. Hon var 37 år och hade hållit på med detta i 12 år. Hon var känd för att vara väldigt duktig och många kom till henne om de kände sig lite kantiga och stela.

Nu hade jag varit hos henne i två omgångar så hon började lita på mig och veta vad jag går för.
Jag brukar få höra att jag har väldigt sköna händer och hittar lätt var de har problem nånstans.

-Låser du Lisa, frågar hon mig från rummet bredvid, Jag måste in i en affär innan det blir för sent.
-Visst, det är lugnt, svara jag.

Jag står och städar lite i rummet som jag har till förfogande när Johanna kikar in.
-Då drar jag Lisa, du är toppen som hjälper mig! Tack så mycket. Vi ses imorgon då.
-Det är lugnt! svarar jag, Vi ses, Hej!
-Hej då! hör jag hon skriker till innan ytterdörren gå igen.

Jag städar klart, tar på mig ytterkläderna och går ut. Kvällen fördriver jag först på gymmet, sen hyr jag mig en film och går hem för att slappa.

Jag vaknar häftigt när klockan är 7 av telefonen.
Undra vem det är som ringer nu, jag ska ju inte upp förrän vid 8.
-Hej det är Lisa, svarar jag lite sömndrucket.
-Hej Lisa, det är Johanna hör jag nån kraxar i andra änden.
-Jag har legat i feber hela natten och mina barn har också blivit dåliga, kan du ta själv idag tror du? Du får givetvis betalt!
-Absolut, svarar jag inga problem.
-Jag ringer återbud till Inga-Lill Andersson och Stefan Pettersson för dom behöver jag ta själv, men de andra fixar du? frågar hon.
-Ja visst, inga problem säger jag med lite förtjusning över att vara alldeles själv och rå om sig nere på massagepalatset.
-Du är så snäll Lisa, det här blir MVG vet du! säger Johanna och försöker skratta lite.
-Krya på dig nu istället så du snart är tillbaka, jag ringer dig ikväll. säger jag till henne.
-Tack ännu en gång pärlan. Du är bäst. Kram på dig. Hej!
-Hej då! säger jag och lägger på luren.

Nu var jag alldeles för pigg för att somna om så jag gick upp och stack ut på en springtur istället, sen tog jag en härlig dusch, och en lång frukost innan jag cyklade iväg till massagepalatset.

När klockan var 09.30 så låste jag upp, och där utanför så stod dagens första kund.
Jag förklarade som det var och det var inga problem.
Dagen rullade på och när klockan var 13.00 så var det dags för lunch.
Jag låste dörren och stack ut på stan för en snabb lunch.
När jag kom tillbaka så kom jag på att Joahnna hade ringt återbud till 2 av dagens kunder som hade tid 14.30 och 15.30, så vips så hade min dag blivit mycket kortare!
En kund kvar på schemat och det var en herre som hette
Bosse, va 62 år och behövde mest underhålls massage då han varit med om en olycka och han hade blivit väldigt stel i nacke och skuldror.
När klockan var 13.45 så öppnas dörren och Bosse kommer in.
Han var en liten man som såg ut som han svalt en citron.
Grå/svart hår, normalbyggd men som sagt ganska liten.
Jag hade aldrig masserat honom förut så jag visste inte alls hur han var till sättet.
-Hej, jag hade tid klockan 14.00 sa han när han kom fram till disken.
-Hej, svarade jag och log. Johanna är tyvärr sjuk idag, så det blir jag som skall massera dig, hoppas det inte gör nånting? frågade jag och tittade på honom.
Bosse sken upp som en sol;
-Skojar du, en sån grann liten tös, det gör absolut ingenting! sa han och skrattade.

Vi gick in i behandlingsrummet och jag bad honom ta av sig.
Han log och tittade på mig lite pillemariskt innan han sa;
-Vad ska jag göra sen när jag tagit av mig?
Jag skrattade till och svarade;
-Du ska lägga dig på britsen så jag kan massera dig.
-Då tror jag vi tar framsidan idag, säger han och tittar konstigt på mig.
Skojar han eller tänkte jag.
Bosse la sig på mage på britsen och väntade.
Jag frågade mina rutinfrågor var han hade ont nu, när känns det som värst mm.
När vi pratat en liten stund oc han svarat på frågorna så pumpade jag ut lite massageolja i händerna, värmde den och började.
Bosse stönade till och sa;
-Mmm, va skönt. Vilka underbar händer du har.

Jag gillade att jobba i tystnad. Det enda som jag hade på var en cd-skiva med avslappningsmusik på.
Bosse låg och stönade hela tiden och njöt.
På nåt sätt så gillade jag att höra han stön och började tänka fula tankar.
Ibland så har det faktiskt flugit genom en tanke eller två hur det skulle vara att förföra en kund. Här ligger de helt utlämnade, tänk att börja smeka uppåt låren, insida, sakta och behagligt. Fortsätta över ländryggen upp till skuldrorna, axlarna, sen ned igen, över rumpan, följer rumpan in mellan benen och ned på insidan låren.

-Känns det bra? frågade jag Bosse.
-Underbart flicka lilla, vart har du lärt dig att massera så skönt? mmm hörde jag hur han njöt.

På eget bevåg så började jag att massera över han lår och ner mot vaderna.
Jag hörde hur han pustade till och slappnade av, sen följde jag insidan av vaderna uppåt, över knäna och fortsatte upp på insidan låren, precis som i min fantasi.
-Fortsätt, hörde jag bara hur han mumlade.
Jag koncentrerade mig runt låren och strax under rumpan och jag såg hur han reagerade med att få knottrig hud.
Bosse låg bara och njöt.
Jag fortsatte upp över rumpan och masserade runt ländryggen på honom, sen gick jag nedåt igen.
Jag stod med ryggen mot hans ansikte så jag bara hörde hur han njöt.
Den här gången så vagade jag mig lite längre upp vid låren, såg hur han särade lite på benen och kände han kulor stöta emot min hand.
Jag stod vid detta laget och blev ordentligt upphetsad med en tanke av hur detta kunde sluta.
-Mer snälla, hör jag honom säga.
Jag tog tag runt hans kulor och masserade dem lite försiktigt på utsidan av kalsongerna och hör ett stort stön komma ifrån honom.
Helt plötsligt känner jag en hand som börjar leta sig uppför mitt ena lår under min kjol.
Jag gillade det och särade på benen så han skulle komma åt.
Han letade sig upp mellan mina ben och med tummen började han massera utanpå mina trosor som blivit alldeles blöta av våra behandlingar!
-Mmm, va härligt våt du är, viskar han.
Jag tar ett steg framåt så han inte når mig längre, vänder mig mot honm och säger;
-Vänd dig på rygg!
Han vänder sig lite stelt över på rygg och jag ser hur hans kön har vuxit ganska ordentligt under hans gubb kalsonger.
Jag tar tag om hans kalsonger vid höfterna och drar ner dom på honom.
Ut hoppar en störtkåt påle som är alldeles rosa och blänkande.
Jag drar snabbt av honom kalsongerna, slänger dem till sidan, sätter mig på min massör stol bredvid britsen, tar tag om hans kön och börjar att suga.
Bosse andas nu häftigt medans jag låter min mun forma sig runt hans kuk.
mmm, det smakar så bra.
Jag ställer mig plötsligt upp, drar ner mina trosor och sätter mig på stolen igen, drar upp kjolen, särar på benen och fortsätter att bearbeta hans kåta manlighet!
Bosse hittar snabbt in mellan mina ben med sin hand och sticker in sitt långfinger i min våta springa. Jag blir alldeles galen av kåthet!
Plötsligt ber han mig att sluta, så det inte ska gå för honom och sätter sig upp.
-Nu är det min tur säger han och ställer sig upp.
-Sätt dig på britsen, säger han och jag ser hur hans kön står rakt ut i luften redo att anfalla…
Jag sätter mig på britsen, drar upp kjolen.
Bosse sätter sig på den lilla stolen jag suttit på och rullar in mellan mina ben. Hans tunga far runt som en projektil mellan mina blygläppar och jag vet snart inte vilken planet jag befinner mig på.
Jag hör hur han grymtar förnöjt och det gör mig ännu mer vansinningt sugen på en stor kåt kuk som tränger in i mig.
-Mmm, va gott du smakar, säger han och tittar upp alldeles glansig runt munnen och med kåta stor ögon.
-Fortsätt, flämtar jag bara tillbaka.
Han fortsätter och gräver in sitt huvud mellan mina ben och bara synen av en mans huvud som arbetar frenetiskt mellan mina ben älskar jag!
-Kom säger jag och tar tag i hans lugg och lyfter upp så han tittar på mig.
Han ställer sig upp, tar tag runt sin kuk och går emot min öppning.
Han nosar ett litet tag med ollonet runt öppningen innan han trycker in den, rätt hårt.
-Åååh flämtar jag till, både av förtjusning samt att det gjorde lite ont när han hade så bråttom.
Jag hör bara hur han grymtar av förtjusning.
Han börjar röra sig i takt men ändå rätt nära. Han tar tag om mina skinkor och trycker mig hårdare mot honom.
Jag ser hur det börjar komma svettpärlor i pannan på honom och han bara blundar.
Jag njuter för fulla drag och känner snart hur det börjar rycka i mitt underliv.
Jag vet att orgasmen är på väg och tar tg runt ryggen på honom för att trycka på, känna honom närmare.
-Ja, ja fortsätt, flämtar jag och huvudet åker bak, benen isär ännu mer för att känna total närhet.
Jag känner hur hans kuk växer inne i mig och han börjar flämta höger och fortare.
-Mer, mer snälla lyckas jag få fram innan jag känner hur varm och skön jag börjar bli, det skickar en stråle av välbehag ut i min kropp, benen rycker till och det tok pulserar i mitt underliv.
Det märks i samma stund att det går för Bosse. Hans kuk blev stor för att plötsligt pumpa ut all hans lust inne i mig.
-Aaahh, hör jag bara när han står och klämmer ut allt inne i mig, Faan va skön du är!
Han står och juckar lite försiktigt innan han drar ut hans kön som nu börjar bli slak. Jag känner hur en dust av varm saft rinner ner på britsen och lägger sig i en liten pöl.
-Helvete va skönt det var! säger han och går efter papper så vi kan torka. Tack så mycket, det var mer behandlig än vad jag betalat för, säger han med en belåtet flin på läpparna.
-Ja det var det kanske men jag njöt lika mycket jag, sa jag och började ta på mig trosorna.
När Bosse tagit på sig kläderna så gick vi båda ut till kassan och han betalade.
-Hit kommer jag gärna igen säger han och ger mig en kram.
-Men kom ihåg att det är bara jag som ger specialbehandling och inte Johanna, säger jag med ett leende innan han går ut och stänger dörren.

Efter denna dagen så ville han bara ha behandling av mig lilla Lisa när jag var där och hade praktik


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum SEX/Sex, Sexualitet och Sexuella fantasier


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coffeshop:

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera