Aviseringar
Rensa alla

Snuskig present


Zero
 Zero
Ämnesstartare

Tjena alla goa människor (och ogoa). Är så att min killes födelsedag närmar sig och hade tänkt  (förutom andra presenter) göra nått som spicar upp vårt sexliv lite. Har ni några tips?


   
Citera
Ämnesetiketter

vad går han igång på? 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Zero
 Zero
Ämnesstartare

S3ON:
vad går han igång på? 

Han går igång rätt lätt när jag teasar honom, och själv kunna få ta kommandot. Men vill liksom göra nått som han kan njuta mycket av. 


   
SvaraCitera
Exner

Köp utklädnadsgrejer till något han tänder på.


   
SvaraCitera

Zero: Han går igång rätt lätt när jag teasar honom, och själv kunna få ta kommandot.

När du tar kommandot eller när han tar kommandot? 


   
SvaraCitera
Zero
 Zero
Ämnesstartare

S3ON:

När du tar kommandot eller när han tar kommandot? 

När han tar kommandot, liksom när han får "straffa mig"


   
SvaraCitera

Zero:

När han tar kommandot, liksom när han får "straffa mig"

Låt honom straffa dig då, och göra vad han vill... Oskyldig kedja fast dig sj så att du inte kan röra dig 


   
SvaraCitera
Zero
 Zero
Ämnesstartare

rogernw:
rfsu-power-maximize-your-sex_500x500.jpg
Powwwaaaaa

Funderat på det, men gör de sexet märkbart annorlunda? 


   
SvaraCitera
Zero
 Zero
Ämnesstartare

S3ON:

Låt honom straffa dig då, och göra vad han vill... Oskyldig kedja fast dig sj så att du inte kan röra dig 

Är alltid en bra idé


   
SvaraCitera
Zero
 Zero
Ämnesstartare

Vet att alla är olika, men har ni några personliga favoriter som er partner gjort? 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
PMR
 PMR

exempelvis:

  • massageolja!(!!)
  • handbojor
  • penisring om han ej har
  • utklädnad han skulle gå igång på
  • en bok, kanske en om kamasutra(?) eller någon med instruktioner till ställningar som är extra "sköna"

MEN som alltid, viktigt att du är bekväm med det och att du inte gör något som du inte vill. 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

....läste fel.... hahaha, läste inte som i "att göra något" utan köpa/införskaffa


   
SvaraCitera
Zero
 Zero
Ämnesstartare

PMR:
exempelvis:

  • massageolja!(!!)
  • handbojor
  • penisring om han ej har
  • utklädnad han skulle gå igång på
  • en bok, kanske en om kamasutra(?) eller någon med instruktioner till ställningar som är extra "sköna"

MEN som alltid, viktigt att du är bekväm med det och att du inte gör något som du inte vill. 

PMR:
....läste fel.... hahaha, läste inte som i "att göra något" utan köpa/införskaffa

Haha köpa och införskaffa kan jag också tänka mig, allt för hans njutning. Massageolja låter som en bra idé Tumme upp


   
SvaraCitera