Aviseringar
Rensa alla

Snygg brud med Ful Kille Oo ????


Oväntad:

vem fan vill ha en snygg pojkvän?

Elaborera gärna och ge mig en indirekt egoboost, då jag kan marknadsföra mig som allt annat än en snygg pojkvän. [y]


   
SvaraCitera

Avatar:

hahaha

CloseToMe har rätt! Bara dumma tjejer faller för The Game-knep!

Dold text: 95% av alla tjejer [blush]


   
SvaraCitera

Mawns:

95%

*99,9%


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conrad:

killar har ingen aning om varför tjejer är med dem, de är för upptagna med att älska sig själv att de inte ser att de blir utnyttjade

hehehe I like you ^^
Men vi killar är också allerta 😛 tänk om det är vi som uttnytjar er 😉 [cute] [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

*99,9%

99,99%* [mad]


   
SvaraCitera

Kanelkamel:

99,99%*

%%d


   
SvaraCitera

Naxxrams:

hehehe I like you ^^
Men vi killar är också allerta 😛 tänk om det är vi som uttnytjar er 😉 [cute] [badgrin]

hehe, men du.. vi utnyttjar tillbaka så det är rättvist[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conrad:

hehe, men du.. vi utnyttjar tillbaka så det är rättvist

^^ Fair enough ^^ har ändå inte emot er tjejer ^^ [bigsmile]


   
SvaraCitera

Mawns:

Bara dumma tjejer faller för The Game-knep!

Fattar inte vart ni får detta ifrån. Bara för att du testar någonting lite halvt och inte ger det ett ordäntligt försök och går hem tomhänt är det ju inte fel på materialet.

Det är inte orden som är magiska, det är HUR du använder dom.


   
SvaraCitera

Avatar:

Fattar inte vart ni får detta ifrån. Bara för att du testar någonting lite halvt och inte ger det ett ordäntligt försök och går hem tomhänt är det ju inte fel på materialet.

Läste du inte min dolda text? [sad]


   
SvaraCitera

Mawns:

Läste du inte min dolda text? [sad]

Jo. Men idén att smarta tjejer inte skulle "gå på" The Game knep är löjligt. Det är lika korkat som att säga att tjejer har mindre sexlust än killar.


   
SvaraCitera
Hando

Naxxrams:

en gurka

Hittade en på gatan idag


   
SvaraCitera

Avatar:

Jo. Men idén att smarta tjejer inte skulle "gå på" The Game knep är löjligt. Det är lika korkat som att säga att tjejer har mindre sexlust än killar.

Ehm, smarta tjejer känner till The Game. Smarta tjejer vet hur man manipulerar istället för att bli manipulerad.


   
SvaraCitera

Det verkar bara vara fula och snygga som får till det. Vi däremellan möter blott likgiltighet.


   
SvaraCitera

Conrad:

fula killar med snygga tjejer har mycket pengar

Fix´t


   
SvaraCitera