Aviseringar
Rensa alla

Snygg gitarrist i Thin Lizzy


Yaren
Ämnesstartare

Tjena. Har googlat i snart en halvtimme, och jag hittar fan inte något bra...
Vad heter denna duktiga blonda gitarrist som dyker upp i massa twin-guitar spel tillsammans med Scott Gorham i denna video, tex:

I slutet ser du honom tydligt!
Ja, om du nu stör dig på mig, skicka en LMGTFY-länk och var sur.
Tacksam om du hjälper mig.


   
Citera

Yaren:

Vad heter denna duktiga blonda gitarrist som dyker upp i massa twin-guitar spel tillsammans med Scott Gorham i denna video, tex:

Den där videon är väl från början på 80-talet, va väl 81 eller något sånt som dom gjorde rockpalast i tyskland, då skulle det nog kunna vara snowy white det rör sig om. Tycker det ser så ut. Det är riktningen jag pekar åt iaf.


   
SvaraCitera
Yaren
Ämnesstartare

Tack du. Det var alldeles rätt, smart tänkt förresten 🙂


   
SvaraCitera

Yaren:

Tack du. Det var alldeles rätt, smart tänkt förresten 🙂

Varsågod, på vilket sätt var det smart tänkt? mitt briljanta daterande av framträdande eller?


   
SvaraCitera
Yaren
Ämnesstartare

Haha, nej att du tänkte på vilket årtal det var, för det hade inte jag tänkt på. Och därmed resonerade dig fram til, svaret. Asså, jag hade kollat på folk som Brian Robertson, Scott Gorham, Eric Belloch Gary Moore och googlat, och efter det gav jag upp för att kolla om de liknade mannen i videon. Men snowy white fanns väl också på listan.


   
SvaraCitera

Yaren:

Haha, nej att du tänkte på vilket årtal det var, för det hade inte jag tänkt på. Och därmed resonerade dig fram til, svaret. Asså, jag hade kollat på folk som Brian Robertson, Scott Gorham, Eric Belloch Gary Moore och googlat, och efter det gav jag upp för att kolla om de liknade mannen i videon. Men snowy white fanns väl också på listan.

Jaja nu vet du iaf, tror förövrigt farsan såg dom det året. [cool]


   
SvaraCitera
Yaren
Ämnesstartare

dazed:

Jaja nu vet du iaf, tror förövrigt farsan såg dom det året. [cool]

Ja tack 😀
Åh. Din pappa är en lycklig man 🙂
Jag säger som toppkommentarerna på youtube:
"I'm fourteen and I am sorry fow what my generation did to music."


   
SvaraCitera

Yaren:

Åh. Din pappa är en lycklig man 🙂

Mm det borde han vara.

Yaren:

"I'm fourteen and I am sorry fow what my generation did to music."

[y]


   
SvaraCitera