Aviseringar
Rensa alla

Snygg intensiv hårfärg?


Ämnesstartare

Lovely Disaster:

Haha skall vi byta? [cool]

Sure [blush] Fast jag har inte svart [no-no]


   
SvaraCitera

Orka mörkt hår. [shake]
Jag har använt olika svarta hårfärger på min kompis hår och det har bara varit de billigaste som varit lite sämre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker schwarzkopf blå/svart är den snyggaste, den blir inte blå utan bara riktigt jäkla svart och skiftar inte åt det bruna, varma hållet utan mer åt det blåa kalla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dockan:

Sure Fast jag har inte svart

[wink] lugnt, vad har du för hårfärg nu då?

Tsim:

schwarzkopf blå/svart är den snyggaste

Ja, jag vill ju ha den där kalla, inte den brun aktiga utan riktigt svarta, bläcksvarta.. men är rädd för blåsvart.. eftersom man ofta sett det skifta mer emot blått.. men menar du att den verkligen blir svart? måste vara svårt att få det så från blondt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lovely Disaster:

[wink] lugnt, vad har du för hårfärg nu då?

Typ guldbrunt [sad]


   
SvaraCitera

Lovely Disaster:

Jag är blek, gillar att vara blek 😉

Ja blekt är fint:O Som en porslinsdocka 😀 Färga på du ;> Blir nog asbra ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dockan:

Typ guldbrunt

guldlock 😉 haha, jag rekommenderar avfärgning [y] bästa snabbaste resultat om du vill bli extrem blond?

upbuttcoconut:

Som en porslinsdocka 😀 Färga på du ;> Blir nog asbra ;D

[bigsmile][love][cool] love you, precis som jag tycker.. I will. kanske redan imorgon =) jag är dock inte helt hundra på om jag skall behålla NÅGOT blondt, två slingor, underhår eller ingenting?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lovely Disaster:

guldlock 😉 haha, jag rekommenderar avfärgning [y] bästa snabbaste resultat om du vill bli extrem blond?

Jag vet [sad] Det var därför jag plattpermanentade det [rolleyes]

Går till frisör [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dockan:

Går till frisör

Haha ok, då blir det lite mer proffessionellt gjort plus att du kan klippa till en snygg frilla i samband med att du byter hårfärg. Smart drag =) själv blir jag färgad och klippt av en underbar polare som kör i precis mitt stuk ^^

Om det blir gjort i helgen kommer det bilder!!


   
SvaraCitera

Lovely Disaster:

love you, precis som jag tycker.. I will. kanske redan imorgon =) jag är dock inte helt hundra på om jag skall behålla NÅGOT blondt, två slingor, underhår eller ingenting?

[wink][love]

Du kan ju alltid testa å spara:O gillar du de inte gåre ju alltid att färga över sen:O bättre att spara å testa än att färga och ångra:O Är ju som du sa inte så lätt att fåre ljust sen igen:O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lovely Disaster:

Smart drag =)

Vet [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upbuttcoconut:

Är ju som du sa inte så lätt att fåre ljust sen igen:O

Låter smart, tror jag behåller två slingor ^^ eller försöker! två underhårsslingor.. lite ballt [wink][cool][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lovely Disaster:

eftersom man ofta sett det skifta mer emot blått.. men menar du att den verkligen blir svart? måste vara svårt att få det så från blondt?

Jag färgade från blondt, och jag fick helt jäkla kolsvart. Om du vill ha den glänsande svarta färgen så är blåsvart det du ska välja, för om det skiftar i blått ser det fortfarande svart ut, skiftar det i rött så ser det brunt ut. Det är bara i extremt ljus man ser att det skiftar lite i blått, och den tonen försvinner sedan. Är du orolig att det inte ska gå och färga från blondt så se till att du hr pengar så du kan köpa en till färgburk. För två färgningar täcker absolut blondt hår. Jag tror även en räcker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lovely Disaster:

Låter smart, tror jag behåller två slingor ^^ eller försöker! två underhårsslingor.. lite ballt

Se till att ha dem i plast eller ngt när du färgar, för annars kommer färgen "smitta av sig" när du sköljer ut håret. Vira in dem i folie ordentligt vettja 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tsim:

Vira in dem i folie ordentligt vettja 🙂

Haha jag bestämde mig för att bli HEL svart.. åh klippte cool frilla samtidigt.. fan vad snyggt det blev. Hade en suverän fästande färg som vände mitt blonda på bara några sekunder, blev skit snyggt och verkligen så svart som jag ville ha det ^^ bilder kommer I prommise!

Loreal rectal exellence eller dyl hette den, och var grym!


   
SvaraCitera