Aviseringar
Rensa alla

Snygg, men inte tillräckligt snygg??


Ämnesstartare

Jag har varken bra eller dåligt självförtroende, men min pojkvän är av den snyggare varianten. Jag vet att mååånga tänker så att "varför vill han ha mej för, han som kan få vem som helst". Nu är saken den:

Finns det nån mer än jag som ibland känner att ni "tävlar" i ert eget förhållande om vem som är snyggast??
Jag tycker min partner e jättesnygg, och jag säger det till honom spontant ganska ofta.. han är inte den självgoda "ja jag vet tack"-varianten.

När han drar ut på krogen med polarna så blir jag så skraj, för han e snygg, och där ute finns det en drös med jättesnygga välklädda, smala, sminkade, tjejer med massor av flirtig energi, medans jag sitter kvar där hemma med mitt normala självförtroende och känner att han hade kunnat stanna hemma och uppskatta mitt utséende lite mer, eller nåt...

Jag är alltså inte ful och int tjock.. jag älskar mej själv. Men ibland får jag knäppa tankar att jag skulle vilja se ut som nån av dom där playboybrudarna bara för å få höra fler komplimanger, eller nåt..


   
Citera
Ämnesstartare

Utseendet utgör en väldigt liten del av hur man uppfattar en person, glöm inte det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att vara snygg är bra om man vill attrahera det motsatta könet, men det är inte bara utseendet som attrahera folk


   
SvaraCitera

Öh, ni verkar vara helt olika personer. Festaren och hemmatjejen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oerfaren:

bara för å få höra fler komplimanger, eller nåt..

och det känns faktiskt ganska "fel" att man ska behöva säga till någon att man behöver få komplimanger oftare [shake]


   
SvaraCitera

Pics or stfu.


   
SvaraCitera

oerfaren:

När han drar ut på krogen med polarna så blir jag så skraj, för han e snygg, och där ute finns det en drös med jättesnygga välklädda, smala, sminkade, tjejer med massor av flirtig energi,

du, han har valt DIG[love]


   
SvaraCitera

Hans idealbild av en tjejej ska se ut kanske ser prescis ut som dig![bigsmile]


   
SvaraCitera

har inget förhållande, är inte snygg, tävlar inte om't.


   
SvaraCitera

Han skulle väl inte vara med dig om han inte tyckte att du var attraktiv? Sen så kanske du är världens vackraste människa i hans ögon. Även om han ser en vrålsnygg tjej på krogen så spelar väl inte det någon roll? Tro lite mer på dig själv [smile] Men jag vet att det kan vara jobbigt, ja känner ibland att min pojkvän är snyggare än jag, men det spelar ingen roll därför att jag vet att han älskar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I början av mitt nuvarande förhållande fanns det en del svartsjuka. Det var innan vi visste var vi hade varandra. Vi ser båda bra ut, men det var främst han som inte gillade att andra killar tittade på mig när vi var ute tillsammans. Att tjejer tittar på honom, tog jag som en komplimang. Han är ju min.

Men vi pratade om det, och allt har löst sig. Lita på varandra helt enkelt.


   
SvaraCitera

bli ihop med en ful kille då[shake]


   
SvaraCitera

Fy fan:

Pics or stfu.


   
SvaraCitera

följ med ut på krogen då


   
SvaraCitera

Nej, vi är lika skitsnygga båda två [party]


   
SvaraCitera