Aviseringar
Rensa alla

Snygg, men inte tillräckligt snygg??


Han gillarej, ingen annan, tarelugnt.


   
SvaraCitera

han kanske är bög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeplay:

men det spelar ingen roll därför att jag vet att han älskar mig.

Blev lite chockad när ja läste detdära, ja säger inte emot eller nått menar bara att jag också skulle vilja kunna lita på min partner. Det har inte hänt något jag förstår bara inte hur man kan lita 100% på ens partner, det är ju en helt annan människa som kan vara kapabel till att göra vad som hälst, så känner iaf jag [shake][sad]


   
SvaraCitera

ItsAsin:

jag förstår bara inte hur man kan lita 100% på ens partner

Jag tror faktiskt inte att man kan det, däremot så kan man välja att oroa sig över att han ska göra någonting eller att lita på honom så gått det går. Det är en knepig situation, för man lämnar över sitt hjärta till någon och blir sårbar. Men ärligt talat, om du behöver oroa dig varje gång han går ut så kanske ni behöver prata om det, för du ska ju inte behöva må dåligt över ditt förhållande bara för du inte kan hitta tilliten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har dåligt självförtroende och litar inte på relationen, DUMPA!

Alltså han bör dumpa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeplay:

ni behöver prata om det

Tror inte hon skulle bli så glad över att höra att jag inte alls litar på henne. Då hade allt blivit skit för det finns ingenting hon kan göra åt saken iallafall [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oerfaren:

men min pojkvän är av den snyggare varianten.

Känns så när man är kär, personer blir snyggare helt enkelt [party]
The wonders of love [rolleyes]

Men ändå, spela roll, vet att de kanske inte är så kul att tänka "varför mig och inte någon annan" men ska inte göra de ändå för han har ju ändå "valt" dig? sen känner han säkert likadant ibland


   
SvaraCitera

ItsAsin:

Tror inte hon skulle bli så glad över att höra att jag inte alls litar på henne. Då hade allt blivit skit för det finns ingenting hon kan göra åt saken iallafall

Men alltså om du inte litar på din partner, vad är då meningen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeplay:

Men alltså om du inte litar på din partner, vad är då meningen?

Är inget speciellt me just henne. Känner så för alla [sad] Älskar ju henne. Det är meningen [blush]


   
SvaraCitera

oerfaren:

Jag är alltså inte ful och int tjock.. jag älskar mej själv. Men ibland får jag knäppa tankar att jag skulle vilja se ut som nån av dom där playboybrudarna bara för å få höra fler komplimanger, eller nåt..

Åhh så där är det ju för mig också, kommer det några playboybrudar så måste man ju faktiskt få ge de en kram eller kanske en puss!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera