Aviseringar
Rensa alla

snygg rumpa när man rider?


Ämnesstartare

stämmer det att man får snygg rumpa när man rider,eller vilka muskler tränar man när man rider?
tränar man konditionen också ? tack på förhand! [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Man får feta lår.


   
SvaraCitera

Hmm.. Ridtjejer har en tendens att se riktigt smexiga ut i tighta byxor iaf [wink]


   
SvaraCitera

elinadahl:

stämmer det att man får snygg rumpa när man rider,eller vilka muskler tränar man när man rider?

slumpartad:

Jag har klämt på hästtjejers stjärtar och kan komma med en utförlig recension

Men för att bidra till tråden själv, så tränar man främst sätesmusklerna, höftböjaren (den behöver stretchas massor) och lårens baksida. Och framsida kom jag på nu. Du tränar i princip hela kroppen utom armarna när du rider p årätt sätt.


   
SvaraCitera

elverpigen:

slumpartad

Tror nog inte ridtjejrumpor är mycket bättre än cykelrumpor.

Testade nyss på en vanlig rumpa i skrivande stund. Den var nog bäst so far.

Så ridtjejers rumpor är inget speciellt. Kan ju bero på mängden tränad den är. Som en biceps ungefär.


   
SvaraCitera

troll


   
SvaraCitera

det som händer när man rider är att man blir en tråkig hästtjej som heter ida och gillar backstreet boys


   
SvaraCitera

många brukr va rätt välsvarvade ja


   
SvaraCitera
time
 time

Hästtjejer kan krama livet ur dig om du hamnar mellan låren på dem. Akta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Du tränar i princip hela kroppen utom armarna när du rider p årätt sätt.

Om du på minsta vis håller på med hästar förutom just sitter upp sadeln och rider, tränar du armarna extremt mycket[cute]


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Om du på minsta vis håller på med hästar förutom just sitter upp sadeln och rider, tränar du armarna extremt mycket[cute]

i så fall har jag bara hemkt svårt att bygga muskler på mina tandpetararmar.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

i så fall har jag bara hemkt svårt att bygga muskler på mina tandpetararmar

tyvärr påverkar inte all träning musklerna som man vill[cute] är du smal i övrigt/har hög förbränning, förbränner du förmodligen muskelmassan.

saknar att ha en häst att ta hand om[sad] är ett tag sen nu


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

är du smal i övrigt/har hög förbränning, förbränner du förmodligen muskelmassan.

är inget av det. :C


   
SvaraCitera

Mitt tipps är att du rider samtidigt som du använder en shakeweight det är verkligen optimal träning sen efter måste du dricka en Gainomax annars är träningen bortkastad
: - )


   
SvaraCitera

elverpigen:

ela kroppen utom armarna

håller inte med. man tränar visst armarna.


   
SvaraCitera