Aviseringar
Rensa alla

Snygga binära armbandsur?


ChickiBull:

Tjejer tycker att binära ur är nördiga.

njae..[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

njae..[blush]

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Måste fan lära mig att förstå en binär klocka!

Ingen konst direkt^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Ingen konst direkt^^

Nejrå, det är möjligt. Har bara aldrig bara riktigt försökt. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte för att någon bryr sig men tråden kan väl låsas eller nåt tycker jag. Teknikmagasinet hade tydligen en till klocka (har lite gammal tidning...) med läderarmband och som visar datum också. Den ser helt okej ut så jag har nog löst detta. Fanns en lite billigare kopia också på ett annat ställe som kan vara ett alternativ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

Snygga binära armbandsur?

Söker ett snyggt binärt armbandsur. Eller är det inte möjligt? Finns ju ett i plast på teknikmagasinet som ser ganska ok ut på bilden men som sagt - plast. Men skit i plasten nu för de kanske inte finns annat så bara tips på binära armbandsur tack...

Allt är ju gjort i plast idag. [sad] Eller söker du ett i äkta guld? [bigsmile]

http://www.r​unns.se/se/art/led-diod-armbandsur-klocka-tokyo-flash/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

äkta guld?

haha näe. Fanns ju faktiskt en på teknikmagasinet som var av samma märke (nyare) med läder/fake läder liknande eller nåt armband... Tror knappast en Rolex är gjord i plast dock [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

Tror knappast en Rolex är gjord i plast dock [confused]

Just därför är ex Rolex men även Omega Constellation 18 K helguld betydligt bättre kukförlängare än en simpel binär klocka. Brudarna fattar kanske inte ens vad en binär klocka är för något. [bigsmile]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HD biker:

Just därför är ex Rolex men även Omega Constellation 18 K helguld betydligt bättre kukförlängare än en simpel binär klocka. Brudarna fattar kanske inte ens vad en binär klocka är för något.

Förstår inte riktigt hur du tycker. Tycker du det är bra med kukförlängare eller inte? Positivt att dom inte vet vad det är eller inte? Håller med dig för övrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

Förstår inte riktigt hur du tycker. Tycker du det är bra med kukförlängare eller inte? Positivt att dom inte vet vad det är eller inte? Håller med dig för övrigt.

Om jag ska vara riktigt ärlig så vet jag nog inte riktigt själv vad jag menade. Men om vi tar det från början. Man kan ju jämföra det med en bil. Om en person köper en Ferrari ENBART som en kukförlängare så är jag jävligt tveksam till bilköpet. Om han däremot köper en Ferrari för att det sägs vara en av världens bästa bilar... så, varför inte? En Ferrari är trots alltid en Ferrari.

Likaså när det gäller ditt klockköp. Ska du enbart köpa klockan som en kukförlängare - köp en annan klocka. Är du däremot mer intresserad av matematik än av själva klockan och tiden och tycker en binär klocka är jävligt coolt - köp en binär klocka. Men inte någon av plast. Satsa på en riktig klocka i guld. De kostar en slant men leta på eBay.com! Köp av samlare - inte av alla jävla kineser som säljer fejkade plagiat.

Behöver jag tillägga att jag personligen tycker guldklockor är jävligt coolt. Köpte en Seiko Flightmaster i gulddoublé i höstas av Tidszon på Tradera. [smile]
​ http://www.tradera.com/-NY-SEIKO-FLIGHTMASTER-Guld-SNA414P1-Rek-pris-3990-SEK--auktio​n_190204_129284810


   
SvaraCitera