Aviseringar
Rensa alla

Snygga jeans


Ämnesstartare

Tjo, vet nån här inne var man kan köpa evisu jeans
Tack för svar!

untitled.bmp


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men dom är ju så fruktansvärt jävla fula


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom ar asfula, trodde traden hette snygga jeans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom va inte allt för snygga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go ahead, men jag hoppas inte du har på dig dom om du skulle träffa nån trevlig tjej.
Dom var inte snygga, inte stilrena och lär vara ytterst svåra att kombinera så att de ser bra ut i en proper miljö.
Men ska du ut och leka, som sagt, go ahead.


   
SvaraCitera

1. Evisu är riktig fula och allmänt smaklösa.
2. Inga av de där jeansen är från Evisu, de är från Artful dodger som gör ännu fulare jeans.

Det ska inte vara massa jävla jidder på jeansen tycker jag. På sin höjd färgade sömmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inkognito:

1. Evisu är riktig fula och allmänt smaklösa.
2. Inga av de där jeansen är från Evisu, de är från Artful dodger som gör ännu fulare jeans.

Han sa det.

Inkognito:

På sin höjd färgade sömmar.

Mja, kan vara typ bakficka i brytande färg eller sådär, men inte massa bajs längs med hela benen.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser ju ut som du är målare iklädd arbetskläder ifall du kommer med sånna? [confused]


   
SvaraCitera

Schlook:

Han sa det.

När? jag ser inte det i den här tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inkognito:

När? jag ser inte det i den här tråden.

Du är han, alltså. Som he said it, fast direktöversatt.

[love]


   
SvaraCitera

Schlook:

Du är han, alltså. Som he said it, fast direktöversatt.

Ahaaa då fattar jag. Ska säga det igen, FAN VAD FULA DE ÄR.

Jag tycker att mycket är fult men de där är fula på ett speciellt, extra äcklig sätt. T.e.x emo-kläder är fula men det är deras stil så fine, de får vara fula. Evisujeansen kombineras gärna med i övrigt snygga kläder och bärs ofta av folk som annars har helt ok eller snygga kläder. Vidrigt fan. Snacka om att klä ner sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inkognito:

Snacka om att klä ner sig.

De brukar bäras av folk som är väldigt medvetna om vad det har på sig utan att bry sig helhjärtat, folk som har kläder bara för att visa att de minsann kan klä sig som man ska för att vara ball och stenhård, snarare än folk som uppskattar snygga kläder, känns det som.

[love]


   
SvaraCitera

Schlook:

De brukar bäras av folk som är väldigt medvetna om vad det har på sig utan att bry sig helhjärtat, folk som har kläder bara för att visa att de minsann kan klä sig som man ska för att vara ball och stenhård, snarare än folk som uppskattar snygga kläder, känns det som.

Sant, men dessa människor köper ju ofta kläder från märken vars plagg är snygga. De tar kanske inte på sig plagget för att det är snyggt utan för att det är just det märket. Säg att man kliver in i Hugo Boss affären på birger jarlsgatan och helt slumpmässigt får ett plagg utvalt åt sig, oddsen är ju ganska goda att plagget är snyggt eller iaf inte fult. Alltså kan man säga att dessa människor oftast klär sig relativt snyggt, om än omedvetet.


   
SvaraCitera