Aviseringar
Rensa alla

Snyggaste 125an?


Ämnesstartare

Snyggaste 125an måste helt klart vara Yamaha YZF r125! Sen kommer nog Honda CBR 125. Men Yamaha xt 125 kan också vara ganska snygg, men slår inte sporthojjarna. Va tkr ni?[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Snygg 125a. [confused] Does not compute.
En uppblåst moppe... [zzz]


   
SvaraCitera

Jag gillar japshojar, men av 125:orna tycker jag nog att Aprilia RS 125 är snyggast.


   
SvaraCitera

Nödvändig tråd? [rolleyes]

CBR 125, snygg? Vart är världen på väg?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de fins bara än, gammla rd125:a, så himla heftig [cool]


   
SvaraCitera

Jaaa. Hmm, det är nog manligt med en 125a som ser ut att göra en 250km/h+ när den i verkligheten gör.... 150?


   
SvaraCitera

Padee:

Jaaa. Hmm, det är nog manligt med en 125a som ser ut att göra en 250km/h+ när den i verkligheten gör.... 150?

Bra mycket manligare än att fortfarande köra en moped som gör 60 km/h "i nedförsbacke" tills man fyller 18[rolleyes][tard]

Btw, menar du att CBR 125 ser ut att göra 250 km/h?[tard] Den ser ju ut som en cykel med kåpor[rolleyes]


   
SvaraCitera

Husaberg_motard:

Btw, menar du att CBR 125 ser ut att göra 250 km/h?[tard] Den ser ju ut som en cykel med kåpor[rolleyes]

nä men typ yamahan 😛


   
SvaraCitera

Cagiva Mito [bigcheers], eller Aprilia RS


   
SvaraCitera

Padee:

nä men typ yamahan 😛

Ok, bara så du vet så gör den inte ens 150 km/h[tard] Dock är det bra mycket manligare att köra en sådan än en skrikande moped.


   
SvaraCitera

Janna1:

Snyggaste 125an måste helt klart vara Yamaha YZF r125! Sen kommer nog Honda CBR 125.

Yamahan är en överdesignad superbikewannabe, och Hondan är knappt större än en vespa. Dessutom är båda 4:takt


   
SvaraCitera

Grat:

Yamahan är en överdesignad superbikewannabe, och Hondan är knappt större än en vespa. Dessutom är båda 4:takt

En fjortonåring som kan stava. Jag är djupt imponerad. *Bugar*


   
SvaraCitera

Husaberg_motard:

Ok, bara så du vet så gör den inte ens 150 km/h[tard] Dock är det bra mycket manligare att köra en sådan än en skrikande moped.

eller så cyklar man 😉 mc kör man i skogen, ktm 200 exc forever


   
SvaraCitera

Padee:

ktm 200 exc forever

Det där sa du inte alls för att skryta?

Kör hellre mc, än cyklar.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

......

smm125bd.jpg


   
SvaraCitera