Aviseringar
Rensa alla

Snyggaste loggorna?


erkan
Ämnesstartare

Tjo! Jag har tänkt lite grann på den nya loggan för denna sida. Jag tycker att den är helt snygg, men det finns många mycket snygggare.. Jag ska nämligen göra en logga till en hemsida och vet inte alls hur den ska se ut och vill veta vad andra tycker om för loggor...

Vad tycker ni?

Vilken är den snyggasta loggan?


   
Citera
j4yboy

Jag gillar Spotifys nya logga! (till höger)

spotify_logo.png


   
SvaraCitera

archlinux-logo-dark-1200dpi.png


   
SvaraCitera
j4yboy

aristoteles:
archlinux-logo-dark-1200dpi.png

gillar dom små inhuggen i a:t och h:t


   
SvaraCitera

Nike+Logo.jpg

Här har du ett quiz du kan underhålla dig med

http://www.sporcle.com/games/g/corplogos


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Här har du ett quiz du kan underhålla dig med

http://www.sporcle.com/games/g/corplogos

haha fan vad jobbigt det var när man kände igen skiten men inte kom på det! den jag blev mest paff över att jag inte kom på är nog pepsi :S 

är dessutom amerikanskt, tror inte folk i sverige skulle känna igen dairy queen, dunkin doughnuts, at&t, blackberry, american och united airlines osv (fanns i de andra quizarna)


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Nike+Logo.jpgHär har du ett quiz du kan underhålla dig med

http://www.sporcle.com/games/g/corplogos

går det inte att hoppa över? kan inte den första lol


   
SvaraCitera

Diggar denna!

54d156a6688249264c817d4a5a6df788.png


   
SvaraCitera

ehd:

går det inte att hoppa över? kan inte den första lol

marriott hotels typ! är nog också vanligare i usa. det går att "give up" under tiden som tickar.


   
SvaraCitera

ehd: går det inte att hoppa över? kan inte den första lol

Du kan gissa på vilken du vill utan ordning,


   
SvaraCitera

honolulu: marriott hotels typ! är nog också vanligare i usa. det går att "give up" under tiden som tickar.

My dreams are her:

Du kan gissa på vilken du vill utan ordning,

mm märkte att man kunde klicka på dom Söt finns det inget med svenska loggor? tyckte detta var lite svårt heheeeeeeee


   
SvaraCitera

ehd:

mm märkte att man kunde klicka på dom Söt finns det inget med svenska loggor? tyckte detta var lite svårt heheeeeeeee

lite längre ner kan du ju välja samma quiz fast 2, 3, 4 osv. finns andra loggor men är nog ändå lite svårt pga samma skapare hehe. fanns ett med arabiska loggor hahah, där de gjort om massa amerikanska märken 😀


   
SvaraCitera

honolulu:

lite längre ner kan du ju välja samma quiz fast 2, 3, 4 osv. finns andra loggor men är nog ändå lite svårt pga samma skapare hehe. fanns ett med arabiska loggor hahah, där de gjort om massa amerikanska märken 😀

haha men då är det ju ändå bara massa ickesvenskt som jag inte har någon koll på 🙁 gjorde ett test på vetgirig med svenska (eller iallafall inte hellt okända) märken, fick bara 47% rätt........ är assvårt när man bara ser loggan juuu


   
SvaraCitera

ehd:

haha men då är det ju ändå bara massa ickesvenskt som jag inte har någon koll på 🙁 gjorde ett test på vetgirig med svenska (eller iallafall inte hellt okända) märken, fick bara 47% rätt........ är assvårt när man bara ser loggan juuu

haha jag veet! man registrerar ju bara bilden i huvudet, vilket är företagens mål, för när man väl står där och ska välja så ska man dras till bilden utan att behöva läsa! fulingar..


   
SvaraCitera

Buddah: Diggar denna!

Den var riktigt cool, en bild i bilden^^


   
SvaraCitera