Aviseringar
Rensa alla

Snygghet


Ämnesstartare

Undrar måste man vara snygg flör att vara ihop med en tjej eller ad är det ientligen somm räknas i ett förhållande?:)Tacksam för svar:)


   
Citera
Ämnesstartare

Nejrå, du måste bara vara bra med tjejer, ha mycket social IQ, att trycka ner denne och sedan finnas där funkar alltid Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"beauty is in the eye of the beholder"
Det som du tycker är snygg kommer någon annan tycka motsatsen. Och nej man måste inte vara Brad Pitt eller som andra good looking killar.. Det är typ enbart kåta tonåringar som tänker på utseendet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte speciellt snygg, men jag klarar mig bra ändåTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan vara svin snygg men vara en riktig skithög. Man kan vara ful och världens snällaste. Man kan vara svin snygg och vara världens snällaste. Man kan vara ful och en riktig skithög. Det är inte bara utseendet som räknas utan helheten är det som gäller!


   
SvaraCitera
Kudhos

Va, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja    

& bamsekuk

& fin bil           


   
SvaraCitera

aristoteles:
Jag är inte speciellt snygg

pfft


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar att se när gubbar 50-60 år går omkring med ngn liten thailändare på stan och håller hand........................

är inte rasist obs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:
Undrar måste man vara snygg flör att vara ihop med en tjej eller ad är det ientligen somm räknas i ett förhållande?:)Tacksam för svar:)

tror att det är en bra idé att gå till skolan.
lär dig svenska språket så ni kan ha konversationer, möjligen. =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
hatar att se när gubbar 50-60 år går omkring med ngn liten thailändare på stan och håller hand........................

är inte rasist obs

😀

får ont i magen när ja typ finner en thailändska lite fin
för då får ja en bild av hur ja e lyckli me henne men så ba typ tror alla att ja beställt henne från nätet elr nått Ledsen o hur våra barn kmr få höra de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man dras till olika personer. Snygghet borde inte vara något man räknar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

😀

får ont i magen när ja typ finner en thailändska lite fin
för då får ja en bild av hur ja e lyckli me henne men så ba typ tror alla att ja beställt henne från nätet elr nått Ledsen o hur våra barn kmr få höra de

hahahahahLedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade inte du brud för nå veckor sedan? 


   
SvaraCitera

Nej, det är klart att man inte behöver vara snygg. Men alla tycker ju olika, en person som du tycker är ful är nog snygg i någon annans ögon. Men alla bryr sig inte om utseende, personligheten är det viktigaste antar jag. 


   
SvaraCitera