Aviseringar
Rensa alla

Snyggt med långa tjejer?


Ämnesstartare

Killar, skulle ni kunna tänka er att vara tillsammans med en tjej som är 1.82? (Även om ni är kortare)
Jag är smal och har sjukt långa ben, tycker ni det är snyggt? (eller skulle ni sett mig som ett vandrande benrangel [cute] ?
Svara gärna![rolleyes]


   
Citera

Snyggt om du kan bära upp det och längden gör en inte per automatik snygg, men det är absolut inget minus.


   
SvaraCitera
Åtta

Det beror helt på hur du ser ut i övrigt.


   
SvaraCitera

kan vara och inte vara snyggt


   
SvaraCitera

Ju längre desto snyggare. Typ.


   
SvaraCitera

Jag ser inte längden som nåt direkt problem, men typ en 2m lång tjej skulle det vara lite konstigt att vara ihop med (skulle kännas lite awkward att typ stå på tårna för att pussa henne [blush]).
1.82 är inte alls farligt ju, skiljer ju bara typ 2-3 cm.


   
SvaraCitera

haha nejtack, inte tillsammans såvida känslorna är mäktiga. dock har jag inget emot att trycka en brud oavsett längd[wink]


   
SvaraCitera

Kolla bara på Heidi Klum & co


   
SvaraCitera

Snyggt ju. [y]


   
SvaraCitera

Långa ben är mkt fint så länge de inte är för tunna. Personligen så gillar jag långa tjejjer. skulle kunna vara ihop me någon so e 2.10 tom


   
SvaraCitera

rosapepsiburk:

Killar, skulle ni kunna tänka er att vara tillsammans med en tjej som är 1.82? (Även om ni är kortare)
Jag är smal och har sjukt långa ben, tycker ni det är snyggt? (eller skulle ni sett mig som ett vandrande benrangel ?
Svara gärna!

isola:

Kolla bara på Heidi Klum & co

Det finns en anledning till att "alla" modeller är långa[wink]


   
SvaraCitera

Michee:

Det finns en anledning till att "alla" modeller är långa

Fast jag är en av dem som anser att längden är det ända bra med de flesta modeller.


   
SvaraCitera

Så länge man sträcker på ryggen.


   
SvaraCitera

rosapepsiburk:

Killar, skulle ni kunna tänka er att vara tillsammans med en tjej som är 1.82?

Absolut, så länge jag gillar helheten. Längd spelar ingen större toll, så länge hon inte är typ 200/140cm.


   
SvaraCitera

Det är generellt snyggare att vara lång än att vara kort.


   
SvaraCitera