Aviseringar
Rensa alla

Soc...


Ämnesstartare

Heej
Nu är de så att jag har skärt mig i 2 år,försökt ta livet av mig 3 ggr.Röker (tobak då -.-'),druckit alkohol nån gång under skoltid och typ sånt...
Iaf så är bup och soc inblandat.Och eftersom jag typ aldrig är i skolan m.m. så är de mycket kontakt med skolan.

Iaf så ringde soc hem till mig vet inte,mummlade om att göra något åt mig eller vad de nu va.Mamma minns inte vad dem sa hon trodde de var ungdomsanstalt... (-.-')

Nån som vet vad dem menade?Nån som vart med om detta tidigare?

Vet inte varför jag skriver detta...är väl typ orolig :S


   
Citera

Du hamnar inte på ungdomsanstalt om du inte är kriminell. Däremot kanske behandlingshem.


   
SvaraCitera

skoj bruden:

skoj bruden F
I dag 23:16

tja


   
SvaraCitera

skoj bruden:

Heej
Nu är de så att jag har skärt mig i 2 år,försökt ta livet av mig 3 ggr.Röker (tobak då -.-'),druckit alkohol nån gång under skoltid och typ sånt...

Det var väl onödigt!

skoj bruden:

af så ringde soc hem till mig vet inte,mummlade om att göra något åt mig eller vad de nu va.Mamma minns inte vad dem sa hon trodde de var ungdomsanstalt... (-.-')

Du kanske lär dig nått där då! [y][y]


   
SvaraCitera

skojigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Du hamnar inte på ungdomsanstalt om du inte är kriminell. Däremot kanske behandlingshem.

Vad händer på ett behandlingshem då?


   
SvaraCitera

skoj bruden:

Vad händer på ett behandlingshem då?

Det är olika på olika ställen. Det behöver inte vara så att du måste flytta hemifrån ens.


   
SvaraCitera

Och varför gjorde du allt detta?


   
SvaraCitera

Antagligen ett så kallat LVU-hem (eller alternativt HVB-hem men mer troligt med LVU i ditt fall) som ska hjälpa dig att handkas med det du kämpar med. Om inte det ett annat behandlingshem för dina problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Och varför gjorde du allt detta?

Därför jag mår dåligt.Blev och blir fortfarande mobbad t.o.m en jävel som hotar mina kompisar att om dem snackar med mig ska han slå dem eller mobba ut dem :/


   
SvaraCitera

Hur som helst bör du börja gå i skolan oftare. Din grammatik skrämmer mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Hur som helst bör du börja gå i skolan oftare. Din grammatik skrämmer mig.

Vet :/


   
SvaraCitera

Knarko:

Antagligen ett så kallat LVU-hem (eller alternativt HVB-hem men mer troligt med LVU i ditt fall) som ska hjälpa dig att handkas med det du kämpar med.

Sluta förvirra henne med konstiga ord!
Vad jag känner till finns det inget särskilt som heter LVU-hem, det innebär bara att man är placerad på ett HVB-hem med stöd i LVU-lagen.


   
SvaraCitera

skoj bruden:

Vet :/

Btw, varför går du inte till skolan?
Ere ngn slags "jae cool"-grej eller trivs du inte med folket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Btw, varför går du inte till skolan?
Ere ngn slags "jae cool"-grej eller trivs du inte med folket?

Neh mobbing och sånt :/ Brukade låsa in mig på toa och gråta i nån timme ibland...Och ibland orkade jag inte bara och gick därifrån.
Har aldrig gjort saker för att vara cool.
Därimot har jag piercat mig rätt mycket för att skrämma bort folk och så tycker jag de är snyggt ^^


   
SvaraCitera