Aviseringar
Rensa alla

soc e jäla fitter


Ämnesstartare

Postorderhoran:

har svårt att få tag på rätt person pga hon har semester men de kan ju inte låta alla människor kopplade till henne svälta till döds en månad. Eller det kanske de kan, för att mnska antalet bidragstagare. Verkar v

Men vad i helv, då borde väl ändå någon annan ta hand om dina papper så länge? Förstår om det är jobbigt att ringa o tjata men ring imorgon bitti och KRÄV att få veta vem du ska skicka papprerna till ist eller ja hur du ska göra lr har du redan frågat detta??? vad sa de då???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

hur du ska göra lr har du redan frågat detta??? vad sa de då???

jag har ringt till växeln och frågat efter henne eller vem som är ansvarig för mitt ärende men ingen vet och jag ba aaarrrrghhhhhhhh

men ska gå dit under besökstid imorrn och försöka få nån ordning på torpet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

jag har ringt till växeln och frågat efter henne eller vem som är ansvarig för mitt ärende men ingen vet och jag ba aaarrrrghhhhhhhh

hm förresten,hur kan du få pengar om du går i skolan? o du har sommarlov? de ger väl ändå inte ut pengar till folk som studerar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

hm förresten,hur kan du få pengar om du går i skolan? o du har sommarlov? de ger väl ändå inte ut pengar till folk som studerar

jag bor i socfinansierad lgh


   
SvaraCitera
Tyrael

Postorderhoran:

får prostituera mig 4 reals om det ska fortsätta såhära

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas att du får retroaktivt sen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hoppas att du får retroaktivt sen!

hoppas också :S vad jag kan minnas finns inga insättningar från juli månad öht. vad förväntas jag leva på. Min pappa är liksom inte skydlig att betala underhåll förrän i september.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

in pappa är liksom inte skydlig att betala underhåll förrän i september.[smile]

kanske kan du få förskott han verkar lite trevlig på fb iaf [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

kanske kan du få förskott han verkar lite trevlig på fb iaf [cute]

oj missade detta. Han är inte SKYLDIG att betala, men han har betalat hela tiden fastän jag varit sjukskriven/"utkickad" från skolan osv. Snäll. Behövde inte ens fråga om'et.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvs soc har betalat mig 1200 mindre än de annars skulle gjort om jag inte hade en snäll pappa, därför tycker jag att de skulle kunna behaga att kanske ta och betala ngt alls nu eller???!???!?!? misstar jag mig? ÅH ÄR ARG BORDE SOVA SÅ DET BLIR MORGON NÅN GÅNG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

? ÅH ÄR ARG BORDE SOVA SÅ DET BLIR MORGON NÅN GÅNG

Sov nu och gå sen dit och prata allvar med dem. Hatar soc [sad]


   
SvaraCitera