Aviseringar
Rensa alla

soc ville ha akutmöte


Ämnesstartare

vi satt o stirra på varandra i 40 minuter


   
Citera
Ämnesstartare

Skattepengar at work


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undrar också om deras jävla möten, skulle ha möte typ 1 gång i månaden ett tag, om intemer. Så sjukt ovärt, vad jag än sa ba sket de i "NU MÅSTE VI HA EN FÖRÄNDRING" sa de. Jag föreslog en förändring och dom ba "ne det skulle stjälpa dig mer än jhälpa dig" och mötet slutade med att det beslutades att inga ändringa skulle göras likosm eh hallå hur tänkte ni.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Skattepengar at work

[bigsmile][bigsmile]

Postorderhoran:

skulle ha möte typ 1 gång i månaden ett tag, om intemer. Så sjukt ovärt, vad jag än sa ba sket de

mm här sa dom att dom ska nt ha ett enda möte på sommarlovet så att ja nt går runt o har ångest

har haft 6-7 möten på 2månader[crazy][crazy][crazy][crazy]

Postorderhoran:

mötet slutade med att det beslutades att inga ändringa skulle göras likosm eh hallå hur tänkte ni.

de va så för mig förut dom frågade mig va ja tyckte o sen när jag sa det så brydde dom inte o körde sitt eget race

sen så bröt en idiot mot tystnadsplikten o nu e dom under min makt. dom e rädda att ja går o stämmer lr nårt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anton96xo:

sen så bröt en idiot mot tystnadsplikten o nu e dom under min makt. dom e rädda att ja går o stämmer lr nårt

utnyttja
typ
hur bröt de mot tystnadsplikten???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

utnyttja
typ

aa värsta fikor me deras största chefer o ja vet nt vad. alla är så falska [bigsmile]

Postorderhoran:

hur bröt de mot tystnadsplikten???

dom berättade min åsikt t en person som borde ej veta det. o innan ja sa de frågade ja flera ggr ifall de va tystnadsplikt på den frågan dom ba aaa

men aa.de får ju bryta om det är nåt farligt för mig eller någon annan, men det va inte de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

???

hur gick d idag förresten gick du dit??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anton96xo:

[bigsmile][bigsmile]

Soc: bäst när det (inte) gäller [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

hur gick d idag förresten gick du dit??

nä, ska gå dit när jag postar ett brev sen


   
SvaraCitera