Aviseringar
Rensa alla

Social fobi


depppp
Ämnesstartare

Är den någon som lider av social fobi , ångest som vill prata? Vill ha stöd o att känna att man har nån o prata om som lider av samma. 


   
Citera

Vill du snacka med någon som har socialfobi? Skeptisk


   
SvaraCitera

HeyIJustMeetYou:
Vill du snacka med någon som har socialfobi? Skeptisk

Även personer som lider av social fobi kan kommunicera med varandra.


   
SvaraCitera
depppp
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:
Vill du snacka med någon som har socialfobi? Skeptisk

Ja, kan ju själv säga att det är sjukt mycket lättare att prata, och förklara via internet. Då behöver man inte visa sig. Så det är en lättnad.


   
SvaraCitera
depppp
Ämnesstartare

Schism:

Även personer som lider av social fobi kan kommunicera med varandra.

Sant.


   
SvaraCitera

Jag har inte socialfodi men är nog ganska osocial och säger inte så mycket. Men jag är inte rädd för att prata i sociala sammanhang. Men im du vill kan vi prata


   
SvaraCitera

Schism:

Även personer som lider av social fobi kan kommunicera med varandra.


   
SvaraCitera

Schism:

Även personer som lider av social fobi kan kommunicera med varandra.

depppp:

Ja, kan ju själv säga att det är sjukt mycket lättare att prata, och förklara via internet. Då behöver man inte visa sig. Så det är en lättnad.

Okay Glad


   
SvaraCitera

depppp:
Är den någon som lider av social fobi , ångest som vill prata? Vill ha stöd o att känna att man har nån o prata om som lider av samma. 

Om det nu får det att känna dig bättre så kan jag berätta att även jag har det. Visst, jag uttrycker mig gärna långt och mycket på internet där jag kan vara anonym, men i verkligheten är det en helt annan historia. 


   
SvaraCitera
depppp
Ämnesstartare

Ruttenfisk:

Om det nu får det att känna dig bättre så kan jag berätta att även jag har det. Visst, jag uttrycker mig gärna långt och mycket på internet där jag kan vara anonym, men i verkligheten är det en helt annan historia. 

Är precis samma för mig, kan uttrycka mig väldigt lätt på internet o så, men som du säger i verkligheten är det helt annat. 


   
SvaraCitera

ålder?


   
SvaraCitera

Aha, 15. Jag hade typ samma sak. Det går att öva bort. Bara att tvinga sig själv att vara social trots att det är obehagligt. Det tar tid men funkar.


   
SvaraCitera

Skulle inte påstå att jag lider av social fobi, men jag är relativt blyg och tystlåten av mig. Skicka ett meddelande om du vill prata. Glad


   
SvaraCitera