Aviseringar
Rensa alla

Socialdemokratenas identitet som arbetarpareti /moderator


Ämnesstartare

Hur arbetarna ska kunna identifera sig med ett parti som flyttar sig mer och mer åt höger på den politiska skalan och numera saknar allt vad politisk profil heter.

jAG TALAR OM S


   
Citera
Ämnesstartare

[bigcheers]

Skriv det är S du talar om också. [no-no]


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De är dömda att förlora arbetarrösterna till SD och V. Sen är ju inte arbetarklassen så stor längre heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

De är dömda att förlora arbetarrösterna till SD och V. Sen är ju inte arbetarklassen så stor längre heller.

ah.. okej.. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

ah.. okej.. 🙂

Tänkte att du skulle hålla med. xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Tänkte att du skulle hålla med. xD

jag gör det,
[smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dold text: det är bara det att jag har inte läst vad du har skrivit bara kopierat och citerat<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

jag gör det,
[smile][smile]

Ja och dina politiska analyser brukar ju vara bulletproof. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Dold text: det är bara det att jag har inte läst vad du har skrivit bara kopierat och citerat<3

No fuckin way! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Ja och dina politiska analyser brukar ju vara bulletproof.

precis ;);)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

precis ;);)

Ja som den gången då du sakligt förklarade hur depressioner och finanskrascher var inbyggt som en naturlig del i vårt nuvarande kapitalistiska system. Hela havet stormar-metaforen var klockren! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns en konspirationsteori om att orsaken till att Sossarna startade en så stor invandring till Sverige var på grund av att arbetarklassen höll på att bli mindre och mindre och att medelklassfolk brukar rösta på borgerliga högerpartier i större utsträckning än arbetarklassfolk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Foxxie:

Finns en konspirationsteori om att orsaken till att Sossarna startade en så stor invandring till Sverige var på grund av att arbetarklassen höll på att bli mindre och mindre och att medelklassfolk brukar rösta på borgerliga högerpartier i större utsträckning än arbetarklassfolk.

Ja det blåste väl högervindar 1975 med lotteririksdagen och Fälldins seger året därpå. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m..


   
SvaraCitera