Aviseringar
Rensa alla

socialt inkapabel


Ämnesstartare

isola:

Kanske behöver terapi

mm jo det hade varit bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

mm jo det hade varit bra

Vad hindrar dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad hindrar dig?

har en psykolog hemma i storstan men nu studerar jag 40 mil därifrån och kommer inte hem förns till vintern


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

har en psykolog hemma i storstan men nu studerar jag 40 mil därifrån och kommer inte hem förns till vintern

Gå till någon ny då, fast vintern är ju här snart iof


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gå till någon ny då, fast vintern är ju här snart iof

har tänkt på det men det är svårt att hitta bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

och jag tror hon uppfattade mig som väldigt tråkig. fast samtidigt fattar jag inte, hon gjorde ju ingenting? kom inte med förslag, ideér, samtalsämnen osv

Du kanske pushar för mycket iställtet. I en relation (vänskap) måste båda ta intiativ för annars framstår den som hela tiden tar intiativ som en jobbig och mobbad person, och den andra tar en för givet då. Var inte den som hela tiden tar intiativ utan vänta på att din kompis frågar dig även om det kan ta flera dagar.. För bollen ligger hos andra personen. Och på riktigt, var dig själv, om du hela tiden tänker innan du pratar för att du analyserar, eller om du tänker medans den andra pratar med dig, då syns det, och du kan framstå som osäker och falsk.
Var inte för på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var bara den du inte är så ska det nog lösa sig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

har tänkt på det men det är svårt att hitta bra.

den du har hemma är bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

den du har hemma är bra?

ja det tycker jag betydligt bättre än andra jag haft i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ja det tycker jag betydligt bättre än andra jag haft i alla fall.

men rätt dyrt väl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men rätt dyrt väl?

jo visst kostar det en del. men jag vill inget annat än att få ett slut på mina problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

jo visst kostar det en del. men jag vill inget annat än att få ett slut på mina problem

du betalar det själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du betalar det själv?

ja det mesta. mina föräldrar tycker inte att det är nödvändigt. för jag har tydligen ingen anledning till att må dåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ja det mesta. mina föräldrar tycker inte att det är nödvändigt. för jag har tydligen ingen anledning till att må dåligt

men de betalar ju ändå en liten del?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men de betalar ju ändå en liten del?

ett av fyra betalar dom fast det är dom som har pengar. men ska inte klaga på dem de hjälper ju lite iaf


   
SvaraCitera