Aviseringar
Rensa alla

soclägenhet och budget


Ämnesstartare

Pratade med 1 dam från socialen igår om att jag nog skulle må mycket bättre om jag fick en egen lägenhet. Hon förklarade att då betalar isf socialen den, och jag och hon hjälps åt att göra en budget för mat osv. Frågan är då, betalar socialen pengar till maten också? Hur blir det med möblemang (ok det kan jag antagligen knåpa ihop själv, möbler har vi så det räcker och blir över), köksgeråd osv? Igår mindre summa pengar till nyköp av kläder i den summa pengar de kan ge mig?

Dold text: Mm ska snacka mer med henne nästnästa vecka men hon ville att jag skulle fundera på lägenhet och detta var vad som dök upp. Får jag min minimala etta är Underlig välkommen på besök.[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Dold text:

AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW blev såhär: [bigsmile][cry][bigsmile][cry] (obs tårar av rördhet) ÅHHHHHHHHHHHHHH du gjorde min dag [love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en vän som bor i nånstans långt bort och hon pratade också om soclägenhet. Då var det så att det var vissa dagar som man med sin kontaktperson gick och handlade, soc betalade.

Men jag kan ha fel eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De jag vet som har bott i soclägenhet har sovit i på en madrass på golvet (de fick alltså inga sängar) och så har de inte fått sätta upp gardiner eller något sådant [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska också hälsa på någon gång, vi tre kan typ se på film och äta glass. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

du gjorde min dag[love]

och du min awwwww [smile][cute][cry][blush][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

De jag vet som har bott i soclägenhet har sovit i på en madrass på golvet (de fick alltså inga sängar) och så har de inte fått sätta upp gardiner eller något sådant

Så man vill ha det ändå ju. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Ska också hälsa på någon gång, vi tre kan typ se på film och äta glass.

Postorderhoran:

och du min awwwww

alltså åååååhhhhhhhhhhhhhhh [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]

ni är sötast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

De jag vet som har bott i soclägenhet har sovit i på en madrass på golvet (de fick alltså inga sängar) och så har de inte fått sätta upp gardiner eller något sådant

Dock sa hon att anledningen till att jag ev. erbjuds lägenhet är för att jag inte kan lära mig vara vuxen hemma utan behöver ett litet eget utrymme som är mitt och jag får sätta imn prägel på och ha som "bas". Typ. Blev dock orolig när du sa sådär. [sad]

Dekadent:

Ska också hälsa på någon gång, vi tre kan typ se på film och äta glass. [cute]

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

ni är sötast

Tror att både jag och postis kan enas om att du är sötast. [wink][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Blev dock orolig när du sa sådär.

Fast ja, de bodde i "tillfälliga" lägenheter (även om de bodde där runt ett år, max skulle vara någon månad eller något) så det var nog därför de inte fick hålla på och greja en massa i lägenheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Tror att både jag och postis kan enas om att du är sötast.

det är gugge du talar om nu eller
Närå, Underlig är sötast [cute][blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

det är gugge du talar om nu eller

Varför skulle jag prata om en bög?! [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Tror att både jag och postis kan enas om att du är sötast.

Postorderhoran:

Närå, Underlig är sötast

Asså nää men ni är!!! [love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan kolla i min papper om det står något..


   
SvaraCitera