Aviseringar
Rensa alla

Södertälje: SD har flest invandrare på vallistan


Ämnesstartare

Spartakus:

Antagligen någon superkristen idiot som inte gillar muslimer och är naiv nog att tro att han själv kommer få stanna när väl muslimerna kastats ut...

Tendensen att rösta för Högerpartier för invandrare som faktiskt integrerar sig och älskar sitt land är stark. I Danmark ställer till exempel Iranier upp för Dansk Folkeparti.


   
SvaraCitera

Jag håller med många före mig: handlar det om någon sorts egoism? "Jag har det bra här, men kommer det in fler än mig kanske de tar av mina resurser?" Eller är det bara dumhet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Nader Helawi, 47, är kristen kaldé och flydde från Irak 2001 för att han förföljdes för sin kristna tro.

Spartakus:

Antagligen någon superkristen idiot som inte gillar muslimer

Lanina:

Eller är det bara dumhet?

Nej.

Det första som hände för de kristna när saddam störtades var att de muslimska grupper som funnits där men inte kunnat agera pga saddam,
tog och kidnappade biskopen i Irak och krävde lösensumma för hans liv.

Den betalades, men han dödades ändå.

Flydde jag från muslimskt förtryck skulle jag också vilja slå vakt om de rättigheter jag har i det här landet 🙂


   
SvaraCitera

Sheriffen:

finländare

Tar inte det som invandrare dom är typ.... Kompisar till sverige som kommer och gästar här men gillar klimatet och sover över här några år[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte rasist på något vis alls, och när jag får börja rösta så kan jag ju säga att det inte kmr blir på SD.
Dock håller jag med dem på en punkt, att minska invandringen..
Elr inte släppa in så många som vårat land gohjärtigt gör. Bloggerskan Paow har även tagit upp det här i sin blogg.
Har kompisar som är invandrare och jag tycker absolut inte att man ska kasta ut dem. Men minska lite på invandringen bara !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

tog och kidnappade biskopen i Irak och krävde lösensumma för hans liv.

du vet väl om att det inte bara kristna som blev utsatta för det? det var mest shia och sunnimuslimerna som gjorde så mot varandra. om en shiamuslimsk åkte in i en sunnimuslims stad blev denne mördad direkt och tvärtom. osv

egentligen så hade kristna och mandeerna det bättre än muslimerna om man tänker efter.

Jolly:

Bloggerskan Paow har även tagit upp det här i sin blogg.

WOW EN TILL ANLEDNING TILL VARFÖR MAN SKA RÖSTA PÅ SD! TACK !!!!!1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

WOW EN TILL ANLEDNING TILL VARFÖR MAN SKA RÖSTA PÅ SD! TACK !!!!!1

Skrev att jag inte skulle rösta på SD om jag fick !
Tänkte skriva lite mer om paow och hennes SD inlägg, men orka inte så de fick bara blir en liten mening om att hon har skrivit om det !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jolly:

Tänkte skriva lite mer om paow och hennes SD inlägg,

patetiskt att ha en fjortis som super 24/7 och knullar istället för att gå i skolan, som exempel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

patetiskt att ha en fjortis som super 24/7 och knullar istället för att gå i skolan, som exempel.

Aja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

det var mest shia och sunnimuslimerna som gjorde så mot varandra. om en shiamuslimsk åkte in i en sunnimuslims stad blev denne mördad direkt och tvärtom. osv

Hur många kristna tror du utförde massakrer på varandra eller muslimer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Hur många kristna tror du utförde massakrer på varandra eller muslimer?

Det finns inte tillräckligt med kristna i Irak för att kunna utföra massakrer på muslimer men jag vet att det bor kristna i ''muslimska'' område utan att skadas medan andra muslimer inte får vara där utan att mördas/rånas/diskrimineras osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mja.. det är la muslimerna som är problemet. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

Det finns inte tillräckligt med kristna i Irak för att kunna utföra massakrer på muslimer

How so? Har ju utförts massakrar av muslimer i land de har varit minoritet i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och? idioter finns överallt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Eller så är det bara så att han läst och förstått alltihop, men är ett praktarsle som vill förvägra sina landsmän den hjälp han själv fått.

Tror inte de kristna irakierna i sverige har särskilt mycket till övers för de "landsmän" som förföljde dem.

Det är helvetet för kristna araber, perser ja för alla kristna grupper i mellanöstern.


   
SvaraCitera