Aviseringar
Rensa alla

Sök hjälp


Ämnesstartare

Ärligt talat, ni som blir tysta efter kritik eller en konflikt ni deltagit i... Vad har ni för fel? Svalde ni tungan, har ni stängt av känslorna för att ni hatar livet eller är ni störda på ett lr annat sätt?

När ngn blir arg på ngt du gjort, försök göra ngt åt saken istället för att (för en gångs skull) knipa käft.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Allt mitt hat i form av spya rakt i ert ansikte

(har tråkigt ej seriös)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eeh, kan ej ta åt mig tyvärr

*vänta på bättre svar*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan:
Eeh, kan ej ta åt mig tyvärr

*vänta på bättre svar*

Vem sa att hela världen kretsar kring dig? :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somomjagbryrmig:

Vem sa att hela världen kretsar kring dig? :p

Inte jag iaf?

VARFÖR I HELVETE SKAPAR DU EN TRÅDJÄVEL OM DU INTE VILL HA SVAR?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan:

Inte jag iaf?

VARFÖR I HELVETE SKAPAR DU EN TRÅDJÄVEL OM DU INTE VILL HA SVAR?

Vem sa att jag inte vill ha svar? om du ej känner dig träffad och inte haft en konflikt med mig, vrf ens skriva det? :p

och bara för jag ej vill ha svar från dig betyder det inte att andras svar är lila betydelselösa, daah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan: Inte jag iaf?

Omg!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somomjagbryrmig:

Vem sa att jag inte vill ha svar? om du ej känner dig träffad och inte haft en konflikt med mig, vrf ens skriva det? :p

och bara för jag ej vill ha svar från dig betyder det inte att andras svar är lila betydelselösa, daah

Åhmajgad.....................................................

Var i tråden står det att du syftar på konflikter med dig inblandad? Rätt lätt att tolka detta som "på generella plan".

Ja, fan va svar du kommer få, hela UM känner dig och har haft konflikter med dig. Vi alla känner dig här. Folket du haft konflikt med läser säkert också här...

I'm outta here...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan:

Åhmajgad.....................................................

Var i tråden står det att du syftar på konflikter med dig inblandad? Rätt lätt att tolka detta som "på generella plan".

Ja, fan va svar du kommer få, hela UM känner dig och har haft konflikter med dig. Vi alla känner dig här. Folket du haft konflikt med läser säkert också här...

I'm outta here...

Men vänta nu, va?! Alltså, visst bör skrivit ELLER isället för OCH i "om du ej känner dig träffad och inte haft en konflikt med mig, vrf ens skriva det? "

alltså du skriver att du ej är träffad... vrf? vet att du bara skrev det för att skriva det och var inte 100% seriös med att du inte bör skrivit det (som jag hoppas du märkte...). Klart du får skriva vad du vill, som är relaterat till tråden, men tyckte inte det var sådär jättenödvändigt.

Och fattar inte vrf du hakar upp dig på just "konflikter med mig"... Principen är konflikter i sig, som det står i ts... Det jag skriver till dig avögr inte principen i trådstarten.

vrf tolkade du det så ordagrant? onödigt.

men att du skrev "im outta here" som i att du sticker (?) gör väl att du är ett gott exempel på sådana jag inte förstår mig på - som tråden syftar på Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somomjagbryrmig:

Men vänta nu, va?! Alltså, visst bör skrivit ELLER isället för OCH i "om du ej känner dig träffad och inte haft en konflikt med mig, vrf ens skriva det? "

alltså du skriver att du ej är träffad... vrf? vet att du bara skrev det för att skriva det och var inte 100% seriös med att du inte bör skrivit det (som jag hoppas du märkte...). Klart du får skriva vad du vill, som är relaterat till tråden, men tyckte inte det var sådär jättenödvändigt.

Och fattar inte vrf du hakar upp dig på just "konflikter med mig"... Principen är konflikter i sig, som det står i ts... Det jag skriver till dig avögr inte principen i trådstarten.

vrf tolkade du det så ordagrant? onödigt.

men att du skrev "im outta here" som i att du sticker (?) gör väl att du är ett gott exempel på sådana jag inte förstår mig på - som tråden syftar på Blink

Ja

kände inte igen mig i det du beskrev i tråden därför skrev jag att jag ej kan ta åt mig och att du bör vänta ett bättre svar än jag gav
var 100% seriös jo

jag ansåg att det var relevant/nödvändigt - annars skulle jag ej skriva det
konstigt hur alla tänker olika va?!?!?

hakade upp mig på det eftersom att du skrev "om du ej känner dig träffad och inte haft en konflikt med mig, vrf ens skriva det? :p" och jag ansåg att du missade detta i TS.

Mitt svar i första är mitt svar på generella typer av konflikter som du beskriver, förstår du? Tyckte därför att du vände när du svarade att jag inte vet något och ej var i konflikt med dig - vilket jag ansåg inte var det som stod i TS och inte heller det jag svarade på.

hur ska jag annars tolka det?

Näe, jag flyr inte, mer att jag vet inte vad fan vi ska diskutera, gav ett svar på situationer du beskrev i TS-fältet. Sedan att du vänder det till att man bör känna dig är för mig en annan femma.
Så, vad ska vi diskutera mer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan:

Ja

kände inte igen mig i det du beskrev i tråden därför skrev jag att jag ej kan ta åt mig och att du bör vänta ett bättre svar än jag gav
var 100% seriös jo

jag ansåg att det var relevant/nödvändigt - annars skulle jag ej skriva det
konstigt hur alla tänker olika va?!?!?

hakade upp mig på det eftersom att du skrev "om du ej känner dig träffad och inte haft en konflikt med mig, vrf ens skriva det? :p" och jag ansåg att du missade detta i TS.

Mitt svar i första är mitt svar på generella typer av konflikter som du beskriver, förstår du? Tyckte därför att du vände när du svarade att jag inte vet något och ej var i konflikt med dig - vilket jag ansåg inte var det som stod i TS och inte heller det jag svarade på.

hur ska jag annars tolka det?

Näe, jag flyr inte, mer att jag vet inte vad fan vi ska diskutera, gav ett svar på situationer du beskrev i TS-fältet. Sedan att du vänder det till att man bör känna dig är för mig en annan femma.

är för trött & upptagen för att läsa men ska göra det för ditt engagemang, innan vill jag bara skriva att jag älskar att du ger det här tid även om jag tycker det är asfjantigt att du ens fortsätter diskutera det här (trodde vi var klara vid det här laget)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somomjagbryrmig:

är för trött & upptagen för att läsa men ska göra det för ditt engagemang, innan vill jag bara skriva att jag älskar att du ger det här tid även om jag tycker det är asfjantigt att du ens fortsätter diskutera det här (trodde vi var klara vid det här laget)

Trodde det också, men det är lungt, du behöver inte läsa pga. vi är klara med detta.

Ville ju med mitt sista inlägg bevisa att jag inte flyr Party

Ha en fin dag du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somomjagbryrmig: konflikträdd (dvs mes)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan: kände inte igen mig i det du beskrev i tråden därför skrev jag att jag ej kan ta åt mig och att du bör vänta ett bättre svar än jag gav
var 100% seriös jo

Ja, jag vet. Vi har redan skrivit om det, nu kan vi släppa det & gå vidare....

Grovan: jag ansåg att det var relevant/nödvändigt - annars skulle jag ej skriva det
konstigt hur alla tänker olika va?!?!?

jo, jag visste + samma som ovan

Grovan: hakade upp mig på det eftersom att du skrev "om du ej känner dig träffad och inte haft en konflikt med mig, vrf ens skriva det? :p" och jag ansåg att du missade detta i TS.

jo, tänkte att det kanske var så men kände att det jag skrev innan (om du är en sådan som går ifrån konflikter utan att försöka avsluta dem) ignorerades.

Grovan: Mitt svar i första är mitt svar på generella typer av konflikter som du beskriver, förstår du?

Ja, jag förstod. :p .........
Men grejen är att jag ville ha svar från de som gör såsom jag beskriver att vissa gör... så det var inte supernödvändigt, det du skrev. men ja, tack, jag uppskattar att du ens skrev! & som sagt larvade jag mig lite  i början (beyder ej att jag ångrar det)

Grovan: Så, vad ska vi diskutera mer?

vi ska inte diskutera mer, eller? jag tror vi är klara här (trodde det för länge sedan)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan: Trodde det också, men det är lungt, du behöver inte läsa pga. vi är klara med detta.

åh, jag som svarade


   
SvaraCitera