Aviseringar
Rensa alla

Söka jobb och motivera varför


Ämnesstartare

framtidstron är död:

ag är en otroligt (!!! otroligt) osund och omotiverad tjej som ser ut som stryk och saknar fritidsintressen.

HAHAHAHAHAHA

framtidstron är död:

Dessutom är jag varken lojal eller pålitlig

No SHIT! HAHA

framtidstron är död:

Poängen är här att jag ska ljuga.

Tror aldrig jag skrattat så mycket HAHAHA

framtidstron är död:

Jag har ingen arbetslivserfarenhet

Jag tror jag vet vad det beror på.. läs ovan. HAHAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

storchem84:

Jag tror jag vet vad det beror på.. läs ovan. HAHAHAHA

Taskig du e!

Nä, jag har ingen arbetslivserfarenhet eftersom jag aldrig behövt arbeta tidigare och aldrig varit tillräckligt pengakåt för att fixa extrajobb vid sidan av mina studier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Taskig du e!

HAHAHA

framtidstron är död:

Nä, jag har ingen arbetslivserfarenhet eftersom jag aldrig behövt arbeta tidigare och aldrig varit tillräckligt pengakåt för att fixa extrajobb vid sidan av mina studier.

Fortsätt intala dig att det är anledningen HAHAHA [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde vi var kompisar, det är slut nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Men ja, faktiskt, det låter ju ambitiöst att vara moderator! Och det betyder att de som äger sidan har tilltro till att jag är seriös och ambitiös! + väldigt bra att motivera datorvana på det viset, många jobb är sånt som att sitta och ta hand om ordrar för företag och grejer.

Söker en del jobb som fritidsledare och dylikt, då har jag med i mitt cv:

Ungdomar.se, moderator (2007-)
Ungdomar.se är ett internetcommunity med över 30 000 registrerade användare.
- Medlar mellan användare.
- Håller ordning och reda i forum och chatt.
- Ger råd och stöd till unga i avdelningen ”motgångar och problem”.

Att det inte stämmer speciellt bra med vad vi gör har ju inget med saken att göra.

Å andra sidan kanske inte jag är bästa personen att ta jobbsökartips ifrån, med tanke på att jag knappt får komma på intervjuer ens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar också bara skriva attt jag är allt det som det står att man ska vara [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

SSöker en del jobb som fritidsledare och dylikt, då har jag med i mitt cv:

Ungdomar.se, moderator (2007-)
Ungdomar.se är ett internetcommunity med över 30 000 registrerade användare.
- Medlar mellan användare.
- Håller ordning och reda i forum och chatt.
- Ger råd och stöd till unga i avdelningen ”motgångar och problem”.

HAHAHAHA gud att du har med det i CV:t. Vad jobbar du som, städare eller. HAHAHAHAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Trodde vi var kompisar, det är slut nu.

Tyvärr kan jag inte vara kompis med någon som är så patetisk [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

storchem84:

Tyvärr kan jag inte vara kompis med någon som är så patetisk

Du då, du lever ju för bövelen under en sten!

KingGurka:

Ungdomar.se, moderator (2007-)

Men då finns ju risken att de tar reda på min användare, vilket kräver en del arbete men som knappast är omöjligt när de bara ska utgå ifrån vilka moderatorerna är på sidan, och förstår att jag är en osund och dum tjej 🙁

storchem84:

HAHAHAHA gud att du har med det i CV:t. Vad jobbar du som, städare eller. HAHAHAHAHAHA

Om man ska vara fritidsledare är det ju inte så konstigt att man skriver att man är moderator på en sida där man hjälper ungdomar med problem av olika slag [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

storchem84:

HAHAHAHA gud att du har med det i CV:t. Vad jobbar du som, städare eller. HAHAHAHAHAHA

Arbetslös som sagt, men

KingGurka:

fritidsledare och dylikt

är det jag söker.

Eller ja, kan inte bli just fritidsledare då det kräver utbildning, men t.ex. kan man bli ledare för ungdomsläger och dylikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Men då finns ju risken att de tar reda på min användare, vilket kräver en del arbete men som knappast är omöjligt när de bara ska utgå ifrån vilka moderatorerna är på sidan, och förstår att jag är en osund och dum tjej 🙁

Där har du en poäng. Hänger väl på vilken typ av företag det är.

Kanske inte borde nämnt vilken community i mitt CV. Arbetsköpare gillar ju för det mesta inte syndikalister.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Där har du en poäng. Hänger väl på vilken typ av företag det är.

Tror de flesta mer än gärna kollar upp det man pysslar med på internet. Nu söker jag iofs bara tillfälliga extrajobb, men vill nog inte ta risken ändå.
Frågan är då om de tycker det är skumt att inte vilja nämna hemsidan. Som om man har något att dölja. Men att då säga att man värnar om sin integritet är ju knappast konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man skulle ha alla de egenskaper de efterfrågar i jobbansökningar skulle man ju vara dum i huvudet. Alla ljuger röven av sig när man söker ett jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Frågan är då om de tycker det är skumt att inte vilja nämna hemsidan. Som om man har något att dölja. Men att då säga att man värnar om sin integritet är ju knappast konstigt.

Mjo, man får skriva det på något snyggt sätt så det inte märks att man försöker dölja något.

Rödingajävel:

Om man skulle ha alla de egenskaper de efterfrågar i jobbansökningar skulle man ju vara dum i huvudet. Alla ljuger röven av sig när man söker ett jobb.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Om man skulle ha alla de egenskaper de efterfrågar i jobbansökningar skulle man ju vara dum i huvudet. Alla ljuger röven av sig när man söker ett jobb.

Ja, de måste ju förstå själva att tävlingen ligger i vem som ljuger bäst och är den största horan :S Vem vill anställa en hora!


   
SvaraCitera