Aviseringar
Rensa alla

Söka på bloggar?


Ämnesstartare

Tjo, jag undrar om det finns nån sida man kan söka på t.ex. ett ord så kommer det upp senaste inläggen som innehåller det ordet? Svenska bloggar.

Kollade på googleblogsearch eller vad det hette, men det kom inte upp några bloggar typ. Vill ha en sida som verkligen söker på MÅNGA svenska bloggar.


   
Citera

varför skulle det finnas en sån sida


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

varför skulle det finnas en sån sida

Så att man kan hitta bloggar som skriver om saker man är intresserad av? Hur hittar man annars bloggar? Även så kanske man vill veta vad folk tycker om något aktuellt?


   
SvaraCitera

Hejhejpodig:

Så att man kan hitta bloggar som skriver om saker man är intresserad av?

är väl bara att googla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

är väl bara att googla

Mjo, men det funkar inte så bra. Troligtvis kommer man bara till "kända" bloggar eller annat skit. Sedan så är det svårt att hitta blogginlägg om man t.ex. bara googlar på ordet "smörgås" om du förstår vad jag menar.


   
SvaraCitera

Hejhejpodig:

an kan hitta bloggar som skriver om saker man är intresserad av? Hur hittar man annars bloggar? Även så kanske man vill veta vad folk tycker om något aktuellt?

varför inte bara använda bloggportalernas sökfunktioner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

varför inte bara använda bloggportalernas sökfunktioner.

Skulle du kunna länka till några? Skulle uppskattas.


   
SvaraCitera

Hejhejpodig:

t.ex. bara googlar på ordet "smörgås" om du förstår vad jag menar.

Ja naturligtvis, du har nämligen inte berättat att det är bloggar du är ute efter utan att du är ute efter varende djäkla sajt som innehåller ordet smörgås. Klart du inte hittar om du inte berättar vad du vill ha.


   
SvaraCitera

bloggportalen.se?


   
SvaraCitera