Aviseringar
Rensa alla

Sökande av seriöst förhållande


Ämnesstartare

Hejsan! Jag är en snart 18årig tjej som bara undrar en sak....
Vart hittar man egentligen killar som söker efter ett seriöst förhållande? Någon som verkligen vill satsa och komma någon vart istället för att gå fram och tillbaka med att inte kunna prata om saker, eller inte kan visa sig hängiven.
Vart finns de killarna som verkligen vill satsa egentligen?!


   
Citera

här


   
SvaraCitera

En sak är säker, absolut inte här.


   
SvaraCitera

jag tror nog, det är precis som med tjejer. Det finns inte ett ställe, och jag tror att bästa sättet att attrahera sånna killar är att jobba på sigsjälv [cute] puss och lycka till [cute]


   
SvaraCitera

varför måste man prata om allt för att det ska vara seriöst?


   
SvaraCitera

familjeliv.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man måste inte kunna prata om allt. Men en öppen person är det lättare att komma nära, inte någon som är helt uppe i sina problem och är helt isolerad. Om det ska kunna bli seriöst så måste man ju kunna släppa in varandra så småning om.


   
SvaraCitera

<-
[cool]


   
SvaraCitera

sådant finns ej bland dagens generation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

sådant finns ej bland dagens generation

Så du har givit upp helt på dagens generation alltså? ^^ Cynisk?


   
SvaraCitera

Bells:

Så du har givit upp helt på dagens generation alltså? ^^ Cynisk?

Inte givit upp, inte helt iaf, men vet att sökandet skadar mer än det nog är värt. Cynisk är nog tyvärr det minsta jag är.


   
SvaraCitera

Bells:

Man måste inte kunna prata om allt. Men en öppen person är det lättare att komma nära, inte någon som är helt uppe i sina problem och är helt isolerad.

talk to me [cute][cute]


   
SvaraCitera

Knarko, här på UM.


   
SvaraCitera

Bells:

gen?!

Flörta med killar på bibloteket om du vill ha någon smart, flörta med dom på baren om du vill ha riktiga fyllon..
Flörta med dom på detta forumet om du vill ha en random..
Skulle personligen satsa på ett hållbart förhållande med någon som har samma intressen som mig..
Låter tråkigt ja, men jag vill bara att alla ska vara som mig x) haha


   
SvaraCitera

Bells:

Man måste inte kunna prata om allt. Men en öppen person är det lättare att komma nära, inte någon som är helt uppe i sina problem och är helt isolerad. Om det ska kunna bli seriöst så måste man ju kunna släppa in varandra så småning om.

det är när folk vet allt om varandra som dom skaffar action on the side och slutligen dumpar varandra


   
SvaraCitera