Aviseringar
Rensa alla

Söker denna låt!


Ämnesstartare

Jag söker en låt där det är en mörkhårig kille som sjunger, han sjunger på ett annat språk, minns dock inte vilket, men känns som typ indien men kan lika gärna vara fel. Det jag vet är att dem åker på en banan båt och sjunger banana boat och jag tror till och med titeln hette så, men jag hittar ingenting om det. Detta är en riktig artist som sjunger, det var i ett paradis kan man säga, sol bad, åker en sån där banan båt osv. En riktig sommar låt, tror han som sjöng hette typ något på d eller B, men det ar ett vanligt namn. tror han hette typ Dan någonting. Jag vet en låt som är lik och det är boys are best som är från en indisk film men det är inte den jag söker, utan den är lite lik själva temat kan man säga, men dem åker vattenskotrar och inte banan båtar. 


   
Citera

Så han sjunger på okänt språk men då och då sjungs "banana boat"? Eller är hela låten på engelska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niki niwa :
Så han sjunger på okänt språk men då och då sjungs "banana boat"? Eller är hela låten på engelska?

Jag minns inte vilket språk det är, men det var inte svenska och inte engelska, det var utlänskt. Jag tror låten hette banana nåogot men jag har bara sökt på banana boat för att hitta själva låten, men de va längesen jag hörde denna låt så kan ha blandat ihop vissa saker, men de va sol bad och sommarlåt, han var mörkhårig och sjöng typ något banana och så åkte de på banana boats. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harry belafonte har gjort en låt som heter Banana Boat (Day-O). Han sjunger på engelska men med jamaicansk dialekt, så låter lite utländskt. Finns på spotify men vet inte nåt om nån video.


   
SvaraCitera

Sök på indish pop music så komer det 


   
SvaraCitera
ineyuh

Skolsatsaren:
Sök på indish pop music så komer det 

*indian


   
SvaraCitera
ineyuh

Skolsatsaren:
Sök på indish pop music så komer det 

*kommer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Harry belafonte har gjort en låt som heter Banana Boat (Day-O). Han sjunger på engelska men med jamaicansk dialekt, så låter lite utländskt. Finns på spotify men vet inte nåt om nån video. 

Hej! Det är tyvärr inte den, denna är mer poppigare om man säger så, de sjunger typ lutzica, musica något sådant, och något om banana så kan det ara spanska ? men det var utlänskt iaf, jag tror han hette Dan något som sagt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte King Kurt - Banana Banana eller Tally Hall - Banana Man så då vet jag inte 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
Det är inte King Kurt - Banana Banana eller Tally Hall - Banana Man så då vet jag inte 

Nej det är inte dem, detta är en typisk sommarlåt, sol ochbad framkommer i videon och de åker runt på en banan båt, han som sjunger står typ i en vit skjorta någonstans och det blåser. Jag vet en låt som är typ lik men det är inte den, men den har lite samma stuk som denna låt jag söker, dels är det boys are best (indisk) och sedan är det wesley klein - omdat ik zo van  je hou & jeronimo - i am no superman. Detta är likt temat på låten jag söker där det är sol bad värme & sommarlåt liksom. bara att det är banan båtar i den videon/låten jag söker efter. han som sjunger liknar jeronimo men det är inte han. 


   
SvaraCitera

Darude av sandstorm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:
Darude av sandstorm

Nej det är inte dem, detta är en typisk sommarlåt, sol ochbad framkommer i videon och de åker runt på en banan båt, han som sjunger står typ i en vit skjorta någonstans och det blåser. Jag vet en låt som är typ lik men det är inte den, men den har lite samma stuk som denna låt jag söker, dels är det boys are best (indisk) och sedan är det wesley klein - omdat ik zo van je hou & jeronimo - i am no superman. Detta är likt temat på låten jag söker där det är sol bad värme & sommarlåt liksom. bara att det är banan båtar i den videon/låten jag söker efter. han som sjunger liknar jeronimo men det är inte han.


   
SvaraCitera