Aviseringar
Rensa alla

Söker denna parfym!


Ämnesstartare

Jag söker denna parfym, kan man hitta denna någonstans på nätet billigare? Hittar den på nätet, men hittar inga priser..i butik kostar den 500 kr, men tänkte om den fanns billigare
Unica Intimissimi for women


   
Citera
Ämnesetiketter
opega

Dra en prisjakt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara en fråga så där i största allmänhet - vad anser du är största skillnaden mellan en 100 kronor parfym, en 500 kronors parfym och ex en 5.000 kronors parfym? Doftar en 500 kronors parfym, 5x så bra som en 100 kronors?  Mycket glad

Jag är kille så jag fattar antagligen inte riktigt grejen med svindyra parfymer.  Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner: Jag är kille så jag fattar antagligen inte riktigt grejen med svindyra parfymer.

De flesta parfymer jag använder kostar mellan 400-1000kr (beroende på storlek och vilken parfym det är) och det är helt olika sorters parfymer med olika dofter. Vissa luktar starkare, vissa svagare. Vissa håller i sig längre. Beror helt på vad man ska göra vilken man vill använda.

I slutändan är det vilken parfym som passar just dig bäst. Den parfymen jag älskar mest kanske inte funkar lika bra på din hud. Beror delvis på hur man svettas och lite annat. Bara för att man tycker att en parfym doftar gott på en doftpinne innebär det inte att den kommer dofta lika gott på ens hud.

Så en 100kr parfym kan helt klart vara den som är bäst för dig medan en för 500kr är bäst för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav: De flesta parfymer jag använder kostar mellan 400-1000kr (beroende på storlek och vilken parfym det är) och det är helt olika sorters parfymer med olika dofter. Vissa luktar starkare, vissa svagare. Vissa håller i sig längre. Beror helt på vad man ska göra vilken man vill använda.

I slutändan är det vilken parfym som passar just dig bäst. Den parfymen jag älskar mest kanske inte funkar lika bra på din hud. Beror delvis på hur man svettas och lite annat. Bara för att man tycker att en parfym doftar gott på en doftpinne innebär det inte att den kommer dofta lika gott på ens hud.

Så en 100kr parfym kan helt klart vara den som är bäst för dig medan en för 500kr är bäst för mig.

Ska rakt av erkänna att jag aldrig har köpt någon parfym till mig själv och heller inte fått någon av någon tjej heller för den delen. De kanske tycker jag luktar så gott ändå.  Mycket glad

Däremot har jag naturligtvis varit med både tjejer jag haft förhållande med och tjejkompisar rent allmänt i dessa oändliga tax free shoppar på flygplatserna där vi ska tillbringa alldeles för lång tid ända tills minuten innan flighten ska lyfta.

Men jag har däremot ofta gett bort parfymer till tjejer i present men då har det verkligen varit rena chanstagningar. Som iof sig enligt tjejerna har gått hem.

Använder däremot mycket After Shave själv liksom Eau-de-cologne. Men Eau-de-cologne är väl en form av utspädd parfym om jag inte minns fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Ska rakt av erkänna att jag aldrig har köpt någon parfym till mig själv och heller inte fått någon av någon tjej heller för den delen. De kanske tycker jag luktar så gott ändå.  Mycket glad

Däremot har jag naturligtvis varit med både tjejer jag haft förhållande med och tjejkompisar rent allmänt i dessa oändliga tax free shoppar på flygplatserna där vi ska tillbringa alldeles för lång tid ända tills minuten innan flighten ska lyfta.

Men jag har däremot ofta gett bort parfymer till tjejer i present men då har det verkligen varit rena chanstagningar. Som iof sig enligt tjejerna har gått hem.

Använder däremot mycket After Shave själv liksom Eau-de-cologne. Men Eau-de-cologne är väl en form av utspädd parfym om jag inte minns fel.

Jag får väl köpa vilken parfym jag vill, det här är ingen debatt om parfymen är dyr eller inte, det var enbart en fråga om den fanns billigare, så jag tycker att tråden har spårat lite, med alla historier om flickvänner osv, väldigt fin tanke men det var inte det som var syftet med detta inlägg. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jossie94:

Jag får väl köpa vilken parfym jag vill, det här är ingen debatt om parfymen är dyr eller inte, det var enbart en fråga om den fanns billigare, så jag tycker att tråden har spårat lite, med alla historier om flickvänner osv, väldigt fin tanke men det var inte det som var syftet med detta inlägg. 

du skrev att du ville hitta den parfym lite billigare o prisjakt är sidan som hjälper dig att hitta de lägsta priset. även om produkten inte finns i lager.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jossie94:

Söker denna parfym!

Jag får väl köpa vilken parfym jag vill, det här är ingen debatt om parfymen är dyr eller inte, det var enbart en fråga om den fanns billigare, så jag tycker att tråden har spårat lite, med alla historier om flickvänner osv, väldigt fin tanke men det var inte det som var syftet med detta inlägg. 

Märke, modell och volym skulle ju underlätta om vi får reda på? Är du villig att köpa från övriga EU om den är billigare där typ Ebay?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

du skrev att du ville hitta den parfym lite billigare o prisjakt är sidan som hjälper dig att hitta de lägsta priset. även om produkten inte finns i lager.

ja, men gav någon mig svar om vilka sidor förutom prsijakt man kan hitta den på? nej..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Märke, modell och volym skulle ju underlätta om vi får reda på? Är du villig att köpa från övriga EU om den är billigare där typ Ebay?

Märke är intimissimi och den heter unica och funnits sedan 2015 tror jag. de hade ett erbjudande i butiken där man kunde få en för 99 kr id köp av 500 kr men hade inte råd då och tänkte köpa vid senare tillfälle, men tänkte om de fanns en sida med billigare då man måste köpa för 500 kr för att få den för 99 kr, då kan jag lika gärna köpa den billigare utan att behöva köpa massa annat. Jag behövde inte parfymen atm så därav köpte jag bara de jag behövde och inte parfymen..


   
SvaraCitera
time
 time

jossie94:

ja, men gav någon mig svar om vilka sidor förutom prsijakt man kan hitta den på? nej..

Fast prisjakt är ju precis vad du letar efter här. Då får du upp en lista på var den säljs och vem som säljer den billigast. Jag tror det varit lite dåligt med svar för att prisjakt redan nämnts. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Fast prisjakt är ju precis vad du letar efter här. Då får du upp en lista på var den säljs och vem som säljer den billigast. Jag tror det varit lite dåligt med svar för att prisjakt redan nämnts. 🙂

Men jag hittade inte den d'r, jag hittade den p[ fragnatica men d'r stod inga pris vad jag kunde se. Därav varför jag frågade här..


   
SvaraCitera